Mexos Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Ja det er bare å bli vant til det Hadde vært moro å sett en breisladd pokal synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Da er Banetreffet på Lånke vel overstått, og sett bort fra litt mye regn så ble det jo sukess Enkelte synes vel regnet bare var topp med tanke på hvilket føre det ga på banen, mens andre hadde vel hatt lyst på mer oppholdsvær. Var for min egne del innstilt på å ikke kjøre i dag, dels pga dårlige dekk (forran også) men også fordi jeg ikke trodde de godtok prøveskilt. Hadde derfor ikke med hjelm heller. Men etter at loddtrekningen var ferdi og folk begynnte å vende nesa hjemover ovetalte jeg meg selv til noen runder med familiekjøring, og det angrer jeg ikke ett sekund på, det ga virkelig mersmak Selv om Lånkebanen ikke er så ideel for lave biler med sine mange dype dumper (tenker da på GT spoileren forran), at jeg måtte begrense en del pga manglende hjelm (kjørte jo egentlig familiekjøring og hadde både en og tre passasjerer), dårlige dekk og ikke minst at det var første gang jeg kjørte på bane så var det kjempe morro. Dama mi (som satt på samtlige runder) virka faktisk litt gira på selv å prøve dette ved en senere anledning. De to andre som satt på noen runder knipsa i vei både mens vi kjørte og senere så det skal bli morro å se noen bilder av bilen min "in action" På neste banetreff oppfordrer jeg alle som ikke ennå har turt å prøve seg på bane om å gjøre det, dere vil ikke angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ja det er bare å bli vant til det Hadde vært moro å sett en breisladd pokal synes jeg Hehe, forventet ikke å få noe i går, og forventer ikke å få noe ved senere annledninger heller, kanskje derfor det var så morro å faktisk vinne noe i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Grattis med pokal (VELFORTJENT) å bra at du er hekta på banekjøring, det er jo det bilen er bygget for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Grattis med pokal (VELFORTJENT) å bra at du er hekta på banekjøring, det er jo det bilen er bygget for. Takk Tommy, betyr mye å få høre slikt fra deg Fortjent vet jeg ikke, syns hovedlyktene ødelegger for mye av helhetsinntrykket ennå, og det var jo masse fine orginale biler i min kategori som stilte. Så det lå en tråd ute fra trackday på Reve hvor du luftet Lotusen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Du hast eine gromme GT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 noen bilder fra bmwccn treffet i dag: bevis på at gt'n har vert på bane i dag tok også noen på hjemmturen da ole kjørte forbi meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Fikk lurt med meg jon///M ut på en aldri så liten photo trip i kveld Jon hade lyst til og prøve noe nytt og det skal bli morro å se bilder etter hvert som han legger ut. Her er derimot noen jeg tok av jon "in action". Touring er rett å slett skapt for den kreative fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 ble en liten photoshot i dag også. alle bildene jeg har lakt ut er ikke redigert, lastet ned rett fra kameraet! bare noen av 700 bilder. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Begynner å hjelpe seg veldig nå! Skal du på CCN rudskogen 6-7 juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Begynner å hjelpe seg veldig nå! Skal du på CCN rudskogen 6-7 juni? Hadde hatt lyst, men aner ikke hvordan jeg skal få prøveskilt dit, samtidig er det langt å kjøre "bare" for å dit å se, jeg får jo ikke får kjørt på banen med rødskilt. Så jeg er så usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 (endret) Har samlet sammen linker til noen bilder av GT'n fra andre tråder tatt i løpet av de to treffene nå i helgen: Banetreff på Lånke Motorsportsenter, Søndag 10.05.09 Vårmønstring hos GS Bildeler Trondheim/Pussetreff, Lørdag 09.05.09 Endret November 25, 2018 av Olelink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Her kommer virkelig "riserene" til bakspoileren til sin rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Her kommer virkelig "riserene" til bakspoileren til sin retthttp://images.bimmers.no/files/07uemukuvioy36gi3vrf.jpg Tenker du på utseendemessig ja ? Om noen lurer (mtp lovligheten i denne shooten): Vi hadde svært liten fart når vi tok bildene, ca 30km/t, men det skulle ikke mer til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Gleder meg til du får på skilt, for ser på de siste bildene der du ikke har den stygge røde lappen foran at bilen blir mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå