Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Da er Banetreffet på Lånke vel overstått, og sett bort fra litt mye regn så ble det jo sukess :) Enkelte synes vel regnet bare var topp med tanke på hvilket føre det ga på banen, mens andre hadde vel hatt lyst på mer oppholdsvær.

Var for min egne del innstilt på å ikke kjøre i dag, dels pga dårlige dekk (forran også) men også fordi jeg ikke trodde de godtok prøveskilt. Hadde derfor ikke med hjelm heller.

Men etter at loddtrekningen var ferdi og folk begynnte å vende nesa hjemover ovetalte jeg meg selv til noen runder med familiekjøring, og det angrer jeg ikke ett sekund på, det ga virkelig mersmak :D

Selv om Lånkebanen ikke er så ideel for lave biler med sine mange dype dumper (tenker da på GT spoileren forran), at jeg måtte begrense en del pga manglende hjelm (kjørte jo egentlig familiekjøring og hadde både en og tre passasjerer), dårlige dekk og ikke minst at det var første gang :!: jeg kjørte på bane så var det kjempe morro.

Dama mi (som satt på samtlige runder) virka faktisk litt gira på selv å prøve dette ved en senere anledning. De to andre som satt på noen runder knipsa i vei både mens vi kjørte og senere så det skal bli morro å se noen bilder av bilen min "in action" :)

På neste banetreff oppfordrer jeg alle som ikke ennå har turt å prøve seg på bane om å gjøre det, dere vil ikke angre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare å bli vant til det ;) Hadde vært moro å sett en breisladd pokal synes jeg :lol:

Hehe, forventet ikke å få noe i går, og forventer ikke å få noe ved senere annledninger heller, kanskje derfor det var så morro å faktisk vinne noe i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med pokal (VELFORTJENT) å bra at du er hekta på banekjøring, det er jo det bilen er bygget for.

Takk Tommy, betyr mye å få høre slikt fra deg :)

Fortjent vet jeg ikke, syns hovedlyktene ødelegger for mye av helhetsinntrykket ennå, og det var jo masse fine orginale biler i min kategori som stilte.

Så det lå en tråd ute fra trackday på Reve hvor du luftet Lotusen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lurt med meg jon///M ut på en aldri så liten photo trip i kveld :)

Jon hade lyst til og prøve noe nytt og det skal bli morro å se bilder etter hvert som han legger ut.

Her er derimot noen jeg tok av jon "in action".

Touring er rett å slett skapt for den kreative fotograf :D

il6hbrjxxc82thm02n7q.jpg

h5z7g7r5e69eohmjjaw9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å hjelpe seg veldig nå! Skal du på CCN rudskogen 6-7 juni?

Hadde hatt lyst, men aner ikke hvordan jeg skal få prøveskilt dit, samtidig er det langt å kjøre "bare" for å dit å se, jeg får jo ikke får kjørt på banen med rødskilt. Så jeg er så usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samlet sammen linker til noen bilder av GT'n fra andre tråder tatt i løpet av de to treffene nå i helgen:

Banetreff på Lånke Motorsportsenter, Søndag 10.05.09

nvkbt08zhsp4x80fd59r.jpg

795lnzhzywnvb55rtdet.jpg

2gkhon6dr0r9yeu0yzpl.jpg

 

7osc9eq2t2qv89l5xz5u.jpg

Vårmønstring hos GS Bildeler Trondheim/Pussetreff, Lørdag 09.05.09

aqabqc5ob4mdyk9bawgf.jpg

1x8z6zvz1bi1lnlsdgs0.jpg

Endret av Olelink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...