Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

lurer på om ikke den er orginal, står nå bmw og noe slikt på den om jeg ikke husker feil...i går reddet den bunnpanna fra en påkjørt grevling! smalt god under der! :-s

Hehe, så nå er understellet ditt fult av blod og søl fra en død grevling :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk 3 GT'er her borte (4 hvis du regner med Thorleif sin, som er her i byen av og til, men står for det meste i utlandet) En kamerat av meg hentet en GT i fredrikstad sist helg (#274). Den ser ikke så bra ut kosmetisk, men har en del gromme deler, bl.aa. carbonbox, og porsche 996 turbo bremser. Den skal ribbes helt om kort tid, og hellakkeres. eieren har allerede handlet inn for nesten 10000.- i nye deler som skal på etter lakkering.

Sorry for OT Ole.

Har vurdert denne gt'n selv også, men ble litt skremt av den dårlige kosmetiske standen. Bra den har fått en eier som skal ta godt vare på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om ikke den er orginal, står nå bmw og noe slikt på den om jeg ikke husker feil...i går reddet den bunnpanna fra en påkjørt grevling! smalt god under der! :-s

Hehe, så nå er understellet ditt fult av blod og søl fra en død grevling :lol:

hehe ^^ ja :-P nei da... tror ikke det skjedde noe under der, men godt x-bracen er der... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om ikke den er orginal, står nå bmw og noe slikt på den om jeg ikke husker feil...i går reddet den bunnpanna fra en påkjørt grevling! smalt god under der! :-s

Hehe, så nå er understellet ditt fult av blod og søl fra en død grevling :lol:

hehe ^^ ja :-P nei da... tror ikke det skjedde noe under der, men godt x-bracen er der... :-D

Tror ikke den grevlingen hadde herpa bunnpanna/understellet ditt så mye, men jo, godt å vite at man har den der just in case :)

Skal prøve å få lurt meg en bitte-bitte-liten tur i dag bare for å få kjent om det ble noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig som X-Brace ble montert ble også framfangeren plukket av, da fikk jeg utbedret noen små punkter :)

- Løsnet litt på skruene til GT spoileren så nå kan den justeres inn og ut for hånd, litt tung å flytte på enda men ville ikke løsne noe mer siden den jo blir utsatt for ganske store krefter i høy fart, ikke skal den justeres på hver dag heller. (se bilde av den ut-trekt under)

- Fjernet bmw-klistermerket med delenr osv som fortsatt sto på midtbraketten til GT spoileren (for de av dere som vet hva jeg mener så vet dere at dette sjenerte en del).

1gseuc3mhvrz5y2j62uk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilling hos koed lagt inn :)

Mest deler ble det til 520'n men det ble rom for en viktig investering til GT'n også siden den ene fjæra er knekt helt i top noe som ikke er helt bra :P

Det ble Eibach sportsfjærer (25/15) med tillhørende slitedeler og div som f.eks. fjærgummi forran og bak.

Er spent på resultatet når det kommer og jeg får det montert :)

Den skal også så snart jeg får muligheten nå til uka få nye dekk roundabout,

dette er den viktigste oppgraderingen da dekkene som fulgte med felgene og som fortsatt står på er totalt nedslitte.

Nå blir det ikke i prisklassen som formel 1 dekk, tror jeg i første omgang nøyer meg med Toyo proxes t1r (eller noe i den prisklassen). Har god erfaring med toyo proxes, hadde det på 325'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag fikk den nye dekk samt at jeg skiftet bremsevæske noe som tydeligvis (som det fremgår av bildene) ikke var så dumt :D

wjflk0x905ui6w3djdde.jpg

i4r8avkbdm89vxmd8zcv.jpg

nq9xo914oy17m86pe03u.jpg

Sammenligning av litt ny bremsevæske og noe av den gamle :shock: Skiftet ut ca 0,75l og brukte orginal BMW bremsevæske.

ggb2qzvnsfmkcpt9pe93.jpg

Tror Jon///M har flere bilder fra dette med ett langt bedre kamera :)

Her er en sen update med bedre bilder av Jon:

61ynciql9l0ugv51mu67.jpg

6im4b7o6pfh9vwxxopsj.jpg

ljho62ewcx1duyk6csv8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilling hos koed lagt inn :)

Mest deler ble det til 520'n men det ble rom for en viktig investering til GT'n også siden den ene fjæra er knekt helt i top noe som ikke er helt bra :P

Det ble Eibach sportsfjærer (25/15) med tillhørende slitedeler og div som f.eks. fjærgummi forran og bak.

Er spent på resultatet når det kommer og jeg får det montert :)

Den skal også så snart jeg får muligheten nå til uka få nye dekk roundabout,

dette er den viktigste oppgraderingen da dekkene som fulgte med felgene og som fortsatt står på er totalt nedslitte.

Nå blir det ikke i prisklassen som formel 1 dekk, tror jeg i første omgang nøyer meg med Toyo proxes t1r (eller noe i den prisklassen). Har god erfaring med toyo proxes, hadde det på 325'n.

Det er samme type fjærer som jeg hadde på min GT' å de gir en høyde som er tilnærmet lik original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...