Tzunami Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Dette var en e36 utenom det vanlige! veldig spesielt å ha en så grønn bil, og tror ikke det hadde vært så kult om det ikke var org, men siden det er m3gt-fargen så blir det plutselig gromt alikevel og gratulerer som pappa, selv om kiden snart er et år vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Takk, ja han vokser som bare det Hyggelig at du liker det som er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Lite som skjer, står faktisk til "vinter lagring" ennå da vi maler hus og utvider veranda samt koser oss med lillemann. Men har stående olje klart til oljeskift til den kommer ut nå når jeg tar ferie om ikke mange dagene Kommer vel endelig litt mer bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Takk paukri Hyggelig at du liker hva jeg har gjort Har du ikke tråd om M3´n din ? Lite som skjer med bilen, har vært vinterlagret i ett par måneder allerede nå og tror ikke det skjer det helt store i vinter. Men oppdaterer her om det skulle skje noe spennende Her er ett par forsinkede bilder fra en grundig høstvask og rask detail avsluttet med SwissVax Mystery. Alle bilder tatt med iPhone. Jeg skriver ikke noen lang avhandling om dette, bildene får tale for seg selv Rim 7 jobber Rim 7 på felger og avfetting. Avfettet bilen i to runder, først hele bilen med Carclean Max-1, så nedre panel med iron-x. Med mer Rim 7 og uten å spyle av Iron-x la jeg på godt med skum av CG citrus wash&gloss. Ser Iron-x jobbet godt. Spylte så av og la på siste rest med såpe før jeg håndvasket. Ferdig vasket, ble etterpå tørket og kjørt inn for rask maskin korrigering. Ble desverre ingen bilder av korrigeringen, men det var ikke så spennende. Kjørte S30 easy clean der det trengtes og avsluttet med å kjøre SwissVax Cleaner Fluid Pro på alle panel. La så ett lag SV Mystery. Nydelig voks, gir en varm glød og god dybde, lukter farlig godt og er lekende lett å jobbe med. Her er ett par bilder tatt senere samme uke Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Lekkert, kunne godt hatt en slik igjen. Blir det skilter til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Nydelig bil! digger fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Herlig å se en update her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 SuveRENT håper det blir skilter på gromvogna snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Lekkert, kunne godt hatt en slik igjen. Blir det skilter til våren? Skulle gjerne ønske det Men ingen garanti da fruen studerer og vi har små i hus. Hele kjøpet ble vel egentlig ikke som jeg hadde tenkt, litt kortsiktig taktik mtp å betale ut skiltene kanskje da bilen ble kjøpt før hus og små, men nå står jo bilen der og har jo fått gjort en del så å selge virker også dumt. Må vel bare ta tiden til hjelp. Har snakket med BT og det er ingen "tidsfrist" jeg må forholde meg til nå lengre sånn sett for betaling av engangs avg. Så vi får se Planer for 3,2 m3´n i vinter da Tommy ? Må titte innom tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 SuveRENT håper det blir skilter på gromvogna snart. Herlig å se en update her igjen. Nydelig bil! digger fargen Takk så mye, altid hyggelig å høre Har vært lite aktiv her inne siden lillegutt kom til, men ser innom nå og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Nydelig bil! digger fargen +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Lekkert, kunne godt hatt en slik igjen. Blir det skilter til våren? Skulle gjerne ønske det Men ingen garanti da fruen studerer og vi har små i hus. Hele kjøpet ble vel egentlig ikke som jeg hadde tenkt, litt kortsiktig taktik mtp å betale ut skiltene kanskje da bilen ble kjøpt før hus og små, men nå står jo bilen der og har jo fått gjort en del så å selge virker også dumt. Må vel bare ta tiden til hjelp. Har snakket med BT og det er ingen "tidsfrist" jeg må forholde meg til nå lengre sånn sett for betaling av engangs avg. Så vi får se Planer for 3,2 m3´n i vinter da Tommy ? Må titte innom tråden din. Den står ferdigvasket (under) på bukker, klar for litt oppfriskning under, og det er noen pakker med nye deler på vei i posten. Så du får bare følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Den står ferdigvasket (under) på bukker, klar for litt oppfriskning under, og det er noen pakker med nye deler på vei i posten. Så du får bare følge med. Høres ut som gode planer Skal følge med videre i vinter i tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 du må få fikse nyrene på den nå da Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå