MariusW Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Hei! Har et snodig problem på min E46 318i Når jeg trykker clutchen inn så lager den en rimelig høy knirkelyd fra første touch helt til den er trødd i bånn. Det rare er at jeg hadde det samme på min gamle 318 som var av samme årsmodell for en måned tilbake sia. Veldig sjenerende lyd mtp at alle ute hører den utrolig godt! Noen som vet hva som må gjøres evt KAN gjøres? Må vell ikke bytte clutch? :S og så en liten digresjon: Fikk montert angeleyes i går! Ja og som dere kan se på bilde så dugger det noe jævlig i grøftelysene. Tips?
Rapid Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Kan også være bakarmsforingene, om de er slitte hører du det knirker hver gang du trykker inn clutchen..
Reef89 Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Ang. dugg i grøftelysene så hadde jeg samme problemet, gjorde da: Tok ut lysene, la de endag på badegulvet (regner med du har varmekabler:P sånn at de tørker helt, så monterer du pæren, fyller rundt pæresokkelen med silikon da lett å rive av når du skal bytte pære, så ta på den koppholderen hvis du har det, trenger ikke da det er potte tett uansett.
MariusW Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 ooh thanks ska prøve det når jeg skal montere xenon look pærer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå