///Mysild Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Var det på sørlandet eller? Er rimelig sikker på at vi traff en GT ut fra bensinstasjonen på Ben's Café på torsdag.. gten hører jo til i stavanger området, men de var nede på en snarvisitt på sørlandet ^^ hehe... hvor lenge de var her vet jeg ikke, men forstod det som om at det kunne var en veldig rask opp og ned tur...
Tommy Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Har fått noen hendvendelser på PM, om bilder av den nye lotusen, så jeg får avslutte denne threaden med noen bilder av den. 2002modell, med 12500km på telleren.
Olelink Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Se der ja Fått små-prøvd den litt da eller ble det pen-kjøring hjem?
SSM Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Da er det vel han som hadde Turbo Warsteineren Noen som vet hvor den bilen har tatt veien hen?
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Å så søøøøøøøøt Neida... Heftig leketøy du har skaffa deg. Gratulerer!
hagenisse Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Vil ha! Flott fargevalg, gult er kult! Jeg må få meg en slik jeg også..
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Vil ha! Flott fargevalg, gult er kult!Jeg må få meg en slik jeg også.. og forlate den gode b28en din du snakker så bra om?
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Da er det vel han som hadde Turbo Warsteineren Noen som vet hvor den bilen har tatt veien hen? Sist jeg hørte om den var den blitt fullstendig oppussa og står hos en som pusser mer enn han kjører.
hagenisse Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 og forlate den gode b28en din du snakker så bra om? Man kjøper vel ikke elise av de årsmodellene pga motoren heller. Vel gir den gode ytelser i en så lett bil, men 1,8 rover-motor på 122hk er jo ikke spesielt spennende i seg selv. Men jeg har lyst på en skikkelig sportsbil, og der har bmw svært lite interessant. Z4 er selvsagt en mulighet, men der ender jeg nok opp med å måtte bytte ut halve bilen før jeg er fornøyd der også.. Men Z-serien har jo fordelen av at selv om de er morsomme, så fungerer det som en bruksbil også. På elise kan jo gjerne dørene finne på å dette av...
helgeb Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 og forlate den gode b28en din du snakker så bra om? Man kjøper vel ikke elise av de årsmodellene pga motoren heller. Vel gir den gode ytelser i en så lett bil, men 1,8 rover-motor på 122hk er jo ikke spesielt spennende i seg selv. Men jeg har lyst på en skikkelig sportsbil, og der har bmw svært lite interessant. Z4 er selvsagt en mulighet, men der ender jeg nok opp med å måtte bytte ut halve bilen før jeg er fornøyd der også.. Men Z-serien har jo fordelen av at selv om de er morsomme, så fungerer det som en bruksbil også. På elise kan jo gjerne dørene finne på å dette av... er det rover motor i disse?. motoren er jo kåret av motoreksperter til århundrets dårligste motorkonstruksjon
knut_olestad Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 De nyere har vel Toyota maskin, hvilket gjør underverk for holdbarheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå