Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var det på sørlandet eller? Er rimelig sikker på at vi traff en GT ut fra bensinstasjonen på Ben's Café på torsdag..

gten hører jo til i stavanger området, men de var nede på en snarvisitt på sørlandet ^^ hehe... hvor lenge de var her vet jeg ikke, men forstod det som om at det kunne var en veldig rask opp og ned tur...

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har fått noen hendvendelser på PM, om bilder av den nye lotusen, så jeg får avslutte denne threaden med noen bilder av den.

tn_IMG_2523_1.JPG

tn_IMG_2524.JPG

tn_IMG_2522.JPG

tn_IMG_2527.JPG

tn_IMG_2525.JPG

tn_IMG_2526.JPG

2002modell, med 12500km på telleren.

Skrevet
Da er det vel han som hadde Turbo Warsteineren ;)

Noen som vet hvor den bilen har tatt veien hen?

Sist jeg hørte om den var den blitt fullstendig oppussa og står hos en som pusser mer enn han kjører.

Skrevet
og forlate den gode b28en din du snakker så bra om? :-)

Man kjøper vel ikke elise av de årsmodellene pga motoren heller. Vel gir den gode ytelser i en så lett bil, men 1,8 rover-motor på 122hk er jo ikke spesielt spennende i seg selv. :)

Men jeg har lyst på en skikkelig sportsbil, og der har bmw svært lite interessant. Z4 er selvsagt en mulighet, men der ender jeg nok opp med å måtte bytte ut halve bilen før jeg er fornøyd der også.. Men Z-serien har jo fordelen av at selv om de er morsomme, så fungerer det som en bruksbil også. På elise kan jo gjerne dørene finne på å dette av... :lol:

Skrevet
og forlate den gode b28en din du snakker så bra om? :-)

Man kjøper vel ikke elise av de årsmodellene pga motoren heller. Vel gir den gode ytelser i en så lett bil, men 1,8 rover-motor på 122hk er jo ikke spesielt spennende i seg selv. :)

Men jeg har lyst på en skikkelig sportsbil, og der har bmw svært lite interessant. Z4 er selvsagt en mulighet, men der ender jeg nok opp med å måtte bytte ut halve bilen før jeg er fornøyd der også.. Men Z-serien har jo fordelen av at selv om de er morsomme, så fungerer det som en bruksbil også. På elise kan jo gjerne dørene finne på å dette av... :lol:

er det rover motor i disse?. motoren er jo kåret av motoreksperter til århundrets dårligste motorkonstruksjon

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...