plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 originalpolitiet svarer igjen.. er det ikke originalt er det ikke bra.. syns det er tøft at noen skiller seg ut.. finnes mye verre bmwer enn den der.. blandt annet han stolte gubben fra hadeland sin..
Springsteen Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Så ut som en dårlig photoshop egentlig Hadde denn bilen kjørt forbi meg tror jeg jeg hadde blitt stående en stund å lure på om det hadde bikket over for meg.
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 originalpolitiet svarer igjen.. er det ikke originalt er det ikke bra.. syns det er tøft at noen skiller seg ut.. finnes mye verre bmwer enn den der.. blandt annet han stolte gubben fra hadeland sin.. Problemet med denne fantasibilen er at den er sammensatt av to helt forskjellige designretninger... og den ser defor ikke ut i måneskinn. E36 er et resultat av 80-tallets såkalte box design (firkantet design), mens E90 har (iallefall iht. Chris Bangle) et såkalt naturlig design med bløte linjer (les: naturens evolusjon/fysikk utvikler ikke kantete former). Chris Bangle valgte å presentere dette fenomenet som flame design (flamme design).
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Se på fronten da! Henger med leppa og ser kikkelig trist ut!
tmice Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Han som bygde den var i så fall fornøyd, må se om jeg ikke finner linken til hele historien.....
Springsteen Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Gjør det, kan være interessant lesning det
BRIO Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 originalpolitiet svarer igjen.. er det ikke originalt er det ikke bra.. syns det er tøft at noen skiller seg ut.. finnes mye verre bmwer enn den der.. blandt annet han stolte gubben fra hadeland sin.. Problemet med denne fantasibilen er at den er sammensatt av to helt forskjellige designretninger... og den ser defor ikke ut i måneskinn. E36 er et resultat av 80-tallets såkalte box design (firkantet design), mens E90 har (iallefall iht. Chris Bangle) et såkalt naturlig design med bløte linjer (les: naturens evolusjon/fysikk utvikler ikke kantete former). Chris Bangle valgte å presentere dette fenomenet som flame design (flamme design). Bedre kan det ikke sies, Fredrik. Å skrike orginalpoliti hver gang en misslykket ombygging får kritikk for å være nettop det, er litt useriøst. Man skal virkelig vite hva som fungerer før man setter i gang med noe slikt. Forøvrig synes jeg at orginale biler (bimmers) er svært så pene biler. Kan hende det er noe som kommer med alderen, men jeg liker å se en gjennoført og god linjeføring på bilene. Da blir det det man kan kalle klassisk design. Slik design er heller ikke et kompromiss i forhold til økonomiske sprørsmål, det er design
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Her er en som gjerne ville ha BMW, men hadde bare råd til en FIAT
Springsteen Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Flaut å si det, men synes ikke den så så dum ut Mye bedre enn E936'n iallefall, selv om det er fiat og i utgangspunktet er et prosjekt som er helt på trynet.
tmice Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Flaut å si det, men synes ikke den så så dum ut Mye bedre enn E936'n iallefall, selv om det er fiat og i utgangspunktet er et prosjekt som er helt på trynet. Må vel si meg litt enig i det ja Fant ikke igjen historien til han første... må lete mer...
DRIFTER Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Ikke bra, men bedre enn E46 front på E36...det ser jævlig ut
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Ikke bra, men bedre enn E46 front på E36...det ser jævlig ut Du mener E90 front på E36... designet på Fiat´en var faktisk betydelig mer harmonisk enn den merkelige E90/E36 kreasjonen. Hvis man ser bort fra det faktum at det handler om en Fiat er designet iallefall uttrykksmessig vellykket iom at man ikke har forsøkt å blande elementer fra ulike designretninger.
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Ikke bra, men bedre enn E46 front på E36...det ser jævlig ut Du mener E90 front på E36... designet på Fiat´en var faktisk betydelig mer harmonisk enn den merkelige E90/E36 kreasjonen. Hvis man ser bort fra det faktum at det handler om en Fiat er designet iallefall uttrykksmessig vellykket iom at man ikke har forsøkt å blande elementer fra ulike designretninger. Verken E46 eller E90 front er spesielt vellykka på E36 med noen veldig få unntak (Ruud osv). Er foråvidt enig at resultatet ikke var så ille på fiaten, men ideen er helt på jordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå