H_Vatn Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hadde den enda vært 2dørs sedan, istedenfor baurcab, hadde den jo vært skamtøff. helt enig.. baurcab greiene er ikke noe fint på noen bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Den var helt sjef!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Syntes baur er tøft jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 nei, denne likte eg ikke, ser rar ut hele bilen. hvertfall som cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Spesiell anser jeg som en grei beskrivelse. Men 285 brede framdekk er det ikke mange som overgår, må være en full treningsøkt å lukeparkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 det jeg undrer meg mer over er hvordan BT kan røske skiltene av en bil som har alle mods i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 det jeg undrer meg mer over er hvordan BT kan røske skiltene av en bil som har alle mods i vognkortet? Er det bilen i denne tråden du sikter til nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 det jeg undrer meg mer over er hvordan BT kan røske skiltene av en bil som har alle mods i vognkortet? Er det bilen i denne tråden du sikter til nå eller? ja. det står jo i annonsen, og det stod ennå klarere i forrige annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Denne så jeg litt på da den sto på Tomter på østlandet. Edit: Bilde Sto der og eit par cosworther der og ? i samme innkjørsla (garasja) Det husker jeg ikke. Men var eid av en kar med en arm da jeg så på den. Men sto en hvit 2002 der. Er ikke helt stø på navn på slike gamle biler, men den var iallefall gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå