Ron Jeremy Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Sjekk ut denne gamle 02'en. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde One of a kind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn-Andre Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 den var ikke mye pen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astri Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Den va RÅ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 syns ikke den var spesielt pen jeg da. litt for drøy bredding, også ser den cab løsningen helt jalla ut... kanten på felgene var litt vel også syns jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex-Talionis Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Syns den var litt tøff jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Litt overkill bredding forran, men syns den var tøff... Og ja, dette er nok one-of-a-kind Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenK Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 var litt tøff, men noe med breddingen som jeg også syns var litt rart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knut_olestad Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Synker i pris også, sto i 120 eller rundt der sist jeg så den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted October 10, 2008 Author Share Posted October 10, 2008 Synker i pris også, sto i 120 eller rundt der sist jeg så den. Så han slår av 40k i slengen, wow, neste gang kanskje det løsner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Syns denne var litt sprek jeg. Noen andre felger, og en mer "skrikende" farge så hadde denne vært helt knall som "show-bil" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex-Talionis Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 BBS Rs er drømmefelger da Blir jo til at han må ha den enorme kanten pga den ekstreme breddinga da:) Men en anne farge hadde gjort seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
///FredriK.S Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Den var RÅ da. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
///FredriK.S Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Den var RÅ da. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_325iM Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 er kule og ikke fult så kule løsninger på denne bilen litt ja og nei faktor på den for min del... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenny_ Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Denne så jeg litt på da den sto på Tomter på østlandet. Ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Edit: Bilde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts