opt Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hadde nesten vært litt kult å bli målt til 372 gjennom en laserkontroll. Hadde nok havna på dagsrevyen da ja Jeg og en kompis kjørte gjennom Nederland i fjor, kan ikke huske at det var en eneste sving som var merkbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hadde nesten vært litt kult å bli målt til 372 gjennom en laserkontroll.Hadde nok havna på dagsrevyen da ja Jeg og en kompis kjørte gjennom Nederland i fjor, kan ikke huske at det var en eneste sving som var merkbar. haha.. da hadde det blitt forbudt med bil i norge som har mer enn 100hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Med 372hk på meteret, skal vel fotoboksen slite for å måle deg tenker jeg.... (Ja, vet at Mythbusters har testet dette= Dette går bare helt vilt. Vil ha.. Og som Gunnar sier, virker som det er en med GPS ved siden av. En av de som sitter på sier hele tiden hva km/t er, litt før den andre. Det går uansett helt vanvittig fort. Kan ikke skjønne hvordan de tør det, men så lenge det er veier til det går det vel ann.. Sykt... Vil ha.. Bare må ha. (Den kommer til Norge på mandag...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Haha, rått! Må være en utrolig opplevelse å kjøre så fort, enda fartsfølelsen sikkert er noe begrenset i et slik stille soverom som M6n er. Man merker også tydelig at M6n er tung, hvis man jamnfører hva diverse sent 80 og tildig 90 talls BMW gjør av 0-250km/t tider med samme effekt.. S85 i E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den går fra 0-80 med full hjulspinn på cirka ett sekund? er det mulig? legg merke til hvor fort speedoen går opp i starten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den går fra 0-80 med full hjulspinn på cirka ett sekund? er det mulig? legg merke til hvor fort speedoen går opp i starten Det gjør e30en min også. Grunnen, er at farten blir målt på bakhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den går fra 0-80 med full hjulspinn på cirka ett sekund? er det mulig? legg merke til hvor fort speedoen går opp i starten Det gjør e30en min også. Grunnen, er at farten blir målt på bakhjulene. Hvorfor blir det sånn da? ser ikke helt logikken i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den går fra 0-80 med full hjulspinn på cirka ett sekund? er det mulig? legg merke til hvor fort speedoen går opp i starten Det gjør e30en min også. Grunnen, er at farten blir målt på bakhjulene. Hvorfor blir det sånn da? ser ikke helt logikken i det! Fordi den spinner. Da går bakhjulene i feks 80, og speedometeret måler 80, men virkelig fart er gjerne 20-30 og øker jo lengre du spinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den går fra 0-80 med full hjulspinn på cirka ett sekund? er det mulig? legg merke til hvor fort speedoen går opp i starten Det gjør e30en min også. Grunnen, er at farten blir målt på bakhjulene. Hvorfor blir det sånn da? ser ikke helt logikken i det! Fordi den spinner. Da går bakhjulene i feks 80, og speedometeret måler 80, men virkelig fart er gjerne 20-30 og øker jo lengre du spinner. ah, da skjønner jeg:) Fin måte å måle 0-100 hvis du har en sykt sterk motor med andre ord:P? Mulig å drifte rett opp i hundre sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Haha, rått! Må være en utrolig opplevelse å kjøre så fort, enda fartsfølelsen sikkert er noe begrenset i et slik stille soverom som M6n er. Man merker også tydelig at M6n er tung, hvis man jamnfører hva diverse sent 80 og tildig 90 talls BMW gjør av 0-250km/t tider med samme effekt.. S85 i E30.. E85? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Eller gjøre det med en liten motor på snøføre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 whaaaaaaaaaaaaaaaat.... fytttttti helvette...det var noe inn i det helvette så det gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Satan.....!!! (tror hvis satan selv hadde kjørt bil, så hadde han nok kjørt denne...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEDNO Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 og jeg som syns 185 er fort... hehe... men tror spillet er over hvis du mister kontrollen i den farta... håper ikke det skjer med noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den går fra 0-80 med full hjulspinn på cirka ett sekund? er det mulig? legg merke til hvor fort speedoen går opp i starten Det gjør e30en min også. Grunnen, er at farten blir målt på bakhjulene. Hvorfor blir det sånn da? ser ikke helt logikken i det! Til sammenligning hadde jeg 235km/h på meteret med min 525ix på rettstrekka på våler bana...Dette var på råner`n vintertreff i januar. Hvordan det er mulig vet jeg faktisk ikke,måtte være en diff som jukset,siden jeg "bare" hadde 4. gir,og bilen gjør ikke mer enn 232 på turtallsperra på 5.gir. Konklusjonen er at har man hjulspinn,så er ikke hastigheten rikitig. jaja,må inn med teskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå