sladjan Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Lm felger er rå , men GS sine har for liten kant bak syns jeg. OG ikke minst 9" som kansje er i det minste laget å ha bak, men prisen er jo grei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Helt enig, burde væra bredere bak enn foran uansett på BMW syns jeg da, og spesielt på LM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Slik skal BBS LM se ut, 11x19 på en E90 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Angående felgene til GS... Jeg var å studerte dem litt i butikken idag, dvs 5-bolts modellene.. Er det samme produsent av disse som de til E30? Er bare spekulasjoner fra min side, men syntes at sist da jeg såg 17" til E30 så såg de simplere ut enn de som var i 5-bolts... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Slik skal BBS LM se ut, 11x19 på en E90 M3. Deeeeilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 de wheeldude.com, noen som har handlet fra de før? var jo skitbillig for felger egentlig, kostet 1299dollar for de jeg skulle ha pluss 300dollar i frakt. blir ca 10k tilsammen. er vel bare moms som må betales ved innførsel? havner vel på 12500kr da tilsammen. eller tar eg veldig feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Lm felger er rå , men GS sine har for liten kant bak syns jeg. OG ikke minst 9" som kansje er i det minste laget å ha bak, men prisen er jo grei da blir vel bestilt noen 10" etter hvert i 18" Den her bredere kant bak ca 65mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Lm felger er rå , men GS sine har for liten kant bak syns jeg. OG ikke minst 9" som kansje er i det minste laget å ha bak, men prisen er jo grei da blir vel bestilt noen 10" etter hvert i 18" Den her bredere kant bak ca 65mm Jeg hørte Sondre sa det igår, vet du når de kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 de wheeldude.com, noen som har handlet fra de før?var jo skitbillig for felger egentlig, kostet 1299dollar for de jeg skulle ha pluss 300dollar i frakt. blir ca 10k tilsammen. er vel bare moms som må betales ved innførsel? havner vel på 12500kr da tilsammen. eller tar eg veldig feil? Varierer vel litt mer kurs, men jeg fikk litt over 13000...så kommer det vel et tollgebyr på rundt 200 om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Lm felger er rå , men GS sine har for liten kant bak syns jeg. OG ikke minst 9" som kansje er i det minste laget å ha bak, men prisen er jo grei da blir vel bestilt noen 10" etter hvert i 18" Den her bredere kant bak ca 65mm Hvorfor ikke ta inn 19" også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 de wheeldude.com, noen som har handlet fra de før?var jo skitbillig for felger egentlig, kostet 1299dollar for de jeg skulle ha pluss 300dollar i frakt. blir ca 10k tilsammen. er vel bare moms som må betales ved innførsel? havner vel på 12500kr da tilsammen. eller tar eg veldig feil? Varierer vel litt mer kurs, men jeg fikk litt over 13000...så kommer det vel et tollgebyr på rundt 200 om jeg ikke husker helt feil. likte de lm felgene de hadde, så tror nok de blir bestilt iløpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Lm felger er rå , men GS sine har for liten kant bak syns jeg. OG ikke minst 9" som kansje er i det minste laget å ha bak, men prisen er jo grei da blir vel bestilt noen 10" etter hvert i 18" Den her bredere kant bak ca 65mm Hvorfor ikke ta inn 19" også? Fabrikken har ikke form til disse i 19" , de kan lage med koster 10000.- USD ganger 2 , fram og bak. 10" kommer når jeg bestiller den ...he he Blir ikke noe før neste sesong i 10". Jobber for tiden med neste sesong felgprogram kommer mange nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 de wheeldude.com, noen som har handlet fra de før?var jo skitbillig for felger egentlig, kostet 1299dollar for de jeg skulle ha pluss 300dollar i frakt. blir ca 10k tilsammen. er vel bare moms som må betales ved innførsel? havner vel på 12500kr da tilsammen. eller tar eg veldig feil? Varierer vel litt mer kurs, men jeg fikk litt over 13000...så kommer det vel et tollgebyr på rundt 200 om jeg ikke husker helt feil. likte de lm felgene de hadde, så tror nok de blir bestilt iløpet av vinteren Er vel Linea Corse de selger tror jeg. Pen felg det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 er bmautosport flink til å skrive en annen pris på tollpapirene da? det kan jo alltids være litt kjekt. har aldri benyttet av meg det før, og må ærlig innrømme at jeg ikke helt har fått med meg hvordan de utfører den type import, for å spare noen kroner i tollavgifter!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Lm felger er rå , men GS sine har for liten kant bak syns jeg. OG ikke minst 9" som kansje er i det minste laget å ha bak, men prisen er jo grei da blir vel bestilt noen 10" etter hvert i 18" Den her bredere kant bak ca 65mm Jeg ser fram til den felgen ihvertfall. Ser du har skrevet at de kommer til neste sesong. Regna også med at dere vil prøve å få vekk mest mulig av disse dere har nå ( 9" ) . Men det blir ihvertfall nye felger på meg om dere får 10" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå