Jump to content

åssen er det å få solgt biler nå om dagen a?

deerepower
 Share

Recommended Posts

De fleste er vel redd for all uroen i dagens økonomi.

Det er nok kjøperne som har penger på bok som tjener på at markedet er slik....

Hadde en kompis som solgte bilen sin dagen etter den ble lagt ut for ca en uke siden. Men han måtte gå ned 10 000.-

Virker ikke som det er så lett for tida nei. Fikk "solgt"(avtalt handel) min samme dagen som jeg bestemte meg for å selge. Gjelder bare å sette rett pris. E46 til 40K er ikke daglig kost...

grunnen til at alle vil bytte hele tiden er jo selvfølgelig at bilene er ungdomsbiler.

Og det kan være vanskelig og selge bil ja, men det er jo bare vanskelig hvis man sitter for høy pris.

Hvis man ser på nettet hva tilsvarende bil ligger til salgs for, og ligger din bil ut en del lavere blir den jo solgt med en gang...

Er veldig mange som skal ha alt for masse for bilene sine også..

Dere som syter så innmari på dårlig respons kan takke dere selv når dere overpriser bilene. Kjøperne bestemmer prisen, ikke selgere som synes bilen er verdt 40k over markedspris fordi den er så fin i lakken...

Priser man fornuftig ringer folk og salget går i boks - bmwfolk har oftest helt urealistiske forventninger til bilens verdi.

E30er koster jo utrolig mye om dagen - folk skal jo ha 50-60k for 4-dørs 325er full av rust. M3-prisene er jo også et kapittel for selv - selv om M3 ikke er sjeldne biler engang går de opp 25k i pris for hver kjøper...