StigJ Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Samme som sedan og coupe. Eneste forskjellien på din er at bakhøyttalerne står i sidepanelene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Samme som sedan og coupe. Eneste forskjellien på din er at bakhøyttalerne står i sidepanelene. saa i fronten er det 6.25" og bak er det 4" ? siterer fra denne siden http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... nvertible/ faar vel plass til en 10 tommer bass mellom setene ogsaa? skal handle anlegg paa mandag, greit aa ha alt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Hmm... Var overbevist over at det stod 6.25" bak og. Mente at det var det jeg monterte i en E46 cab for noen år siden... Men hvis det er riktig på den linken så er det vel slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 noen som kan bekrefte dette? har ikke tilgang til bilen da den er lagret langt borte fra hvor jeg er. Er det 4" eller 6,25" som er bak på en e46 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ksu Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Noen som vet hva som står i E92 med HIFI Professional option (dyreste av dem)? Er faktisk ganske mean lyd.. hører lett at p3 sender med crap lyd nå, det har jeg aldri lagt merke til før, på noe anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Ser det står hvilke høyttalere man bruker i E46 touring med HK system, men hvor finner jeg ut om jeg har HK system eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Noen som vet i E32 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Noen som vet i E32 ? Spørs kor da, men er sikkert 5.25" som i de fleste bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Har 3,5" i dørene framme i min 318i 91. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazbiff Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Er det noen som vet hvilke størrelser det er i Z318 97 mod? Og om det er plass til noe snæks bak setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 hei! jeg lurer på om det går an å sette harman kardon høyttalere i e39, jeg har sett målene oppe men lurer fortsatt på det. jeg får tak i høyttalerne, men går det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strengel Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hvordan høyttalere er det i min 1-serie E87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjøle Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Ser det står hvilke høyttalere man bruker i E46 touring med HK system, men hvor finner jeg ut om jeg har HK system eller ikke HK anlegget er ekstrautstyr og da vil du ha en "lyd"-knapp for å skru det av på midtkonsollen, mellom setevarmerknappene og antispinn. Det står også på høyttalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hvilken str er det på hattehyllehøytalerne i min e36 sedan? Som passer i den originale boksen? Forsto ikke helt hvilken av de på lista det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå