Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som sedan og coupe. Eneste forskjellien på din er at bakhøyttalerne står i sidepanelene.

Skrevet

Hmm... Var overbevist over at det stod 6.25" bak og. Mente at det var det jeg monterte i en E46 cab for noen år siden... Men hvis det er riktig på den linken så er det vel slik.

Skrevet

noen som kan bekrefte dette? har ikke tilgang til bilen da den er lagret langt borte fra hvor jeg er. Er det 4" eller 6,25" som er bak på en e46 cab?

Skrevet

Noen som vet hva som står i E92 med HIFI Professional option (dyreste av dem)? Er faktisk ganske mean lyd.. hører lett at p3 sender med crap lyd nå, det har jeg aldri lagt merke til før, på noe anlegg.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ser det står hvilke høyttalere man bruker i E46 touring med HK system, men hvor finner jeg ut om jeg har HK system eller ikke :P

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

hei! jeg lurer på om det går an å sette harman kardon høyttalere i e39, jeg har sett målene oppe men lurer fortsatt på det. jeg får tak i høyttalerne, men går det?

• 3 months later...
Skrevet
  JAS skrev:
Ser det står hvilke høyttalere man bruker i E46 touring med HK system, men hvor finner jeg ut om jeg har HK system eller ikke :P

HK anlegget er ekstrautstyr og da vil du ha en "lyd"-knapp for å skru det av på midtkonsollen, mellom setevarmerknappene og antispinn.

Det står også på høyttalerne.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvilken str er det på hattehyllehøytalerne i min e36 sedan? Som passer i den originale boksen? :)

Forsto ikke helt hvilken av de på lista det var :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...