Tsbusa Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Har du til overs? PM MEG! eller 41 55 15 63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Rimelig irritert nå. Har sittet på billettservice fra før billettene ble lagt ut i dag, men kommer ikke gjennom. Skandalesider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Samma her, satt til og med med to forskjellige nettlesere. men akk nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Rimelig irritert nå. Har sittet på billettservice fra før billettene ble lagt ut i dag, men kommer ikke gjennom. Skandalesider! x2 Noen som har 2 billetter så si ifra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 jeg og hiver meg på denne tråden her.. ønsker 2 stk eller flere:) Ring 93 46 03 95 om du har tilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Var litt mer heldig enn dere jeg da, for jeg greide faktisk å grave til meg 4 billetter før alt ble utsolgt...men har desverre ingen til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 FOLKENS!!! Jeg har skaffet meg 2 biletter:) Meld dere inn i AC/DC klubben (www.acdc.com) Da får dere kjøpt biletter, står greit forklart på siden. Eneste som er at det koster $40 for å bli med i klubben, men det er jo verdt det:) (dere må selvfølgelig betale for billettene også da:) Hvis dere ikke får det til så send meg en pm eller mail (hjelen@hotmail.com) så skal jeg prøve å hjelpe dere så godt jeg kan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 jaaaa! fikk bestillt lell! hihi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Fikk tak i tre stk jeg.. Men de er "spoken for" Gleder meg en smule kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Skulle dit jeg også, men var nok dessverre utsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 var utsolgt på fanclubsiden og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Fikk en ny link her for litt siden. har ikke sjekka om det er noe ledig der, men dere kan jo prøve dere som mangler:) http://www.worldticketshop.com/concerts ... _acdc_oslo Syk pris da, men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 du har rett der ja, men de ligger på 399 Euro per billett:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 du har rett der ja, men de ligger på 399 Euro per billett:( ja, jeg fant ut det. Litt dyrt hvis man ikke er NØDT til å dra på den konserten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå