Azeton Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 hehe, Det går også ann og spørre om navn hvis du ser at det mangler. Nå har jeg akkurat sendt en pakke til Hofstad. Jeg fikk heller ikke noe navn på pm. min kom fram. Skrev bare J. Hofstad på pakken jeg.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Og det er som Azeton skriver ikke værre...
extremracing.net Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 hehe at folk gidder og gjøre seg til kjeltringer for små pæng jaja lykke til J.Hofstad
wabby Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Nei vil ordne opp. men på alle pakkene jeg har sendt har jeg ikke skrevet noe navn. har ikke fått noe navn av deg. bare adressen ikke vet jeg. men kan ha noe med det å gjøre?vis ikke pakken kommer fram nå snart. må jeg vel punge ut. men da vil jeg ha PC og utstyret tilbake fra posten først Når man først skal sende noe så bør man jo forrsikre seg om å ha hele adressen? Og sende minst som norgespakke slik at man har sporingsnummer. Håper i allefall dere får ordnet opp.
Nytern Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Jeg vet ihvertfall èn ting. Jeg skal IKKE handle med dirtydicky.
Kjell Rune Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 er nok en galskap her inne og som er skyldi meg 5000 penger...... Han skulle ordne opp han men som jeg tenkte kom det aldri no penger.....
EBørøsund Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 er nok en galskap her inne og som er skyldi meg 5000 penger...... Han skulle ordne opp han men som jeg tenkte kom det aldri no penger..... Er vell lov å komme med navn... Har vist gått i orden for J. Hofstad nå, så er kanskje offentlig uthenging som skal til!? Synd at det skal være slik...
Dirty Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Nei vil ordne opp. men på alle pakkene jeg har sendt har jeg ikke skrevet noe navn. har ikke fått noe navn av deg. bare adressen ikke vet jeg. men kan ha noe med det å gjøre?vis ikke pakken kommer fram nå snart. må jeg vel punge ut. men da vil jeg ha PC og utstyret tilbake fra posten først Når man først skal sende noe så bør man jo forrsikre seg om å ha hele adressen? Og sende minst som norgespakke slik at man har sporingsnummer. Håper i allefall dere får ordnet opp. Det er ordnet opp .
bernhell Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Er det noe spes grunn til at folk ikke bruker oppkrav eller?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Er det noe spes grunn til at folk ikke bruker oppkrav eller? Har aldri hatt problem med å sende tidligere. Og da mye av det jeg selger er brukt, foretrakk jeg at folk fikk varene og testet det selv før de betalte. Gidder ikke stresse med å teste varene, pakke og sende og ikke få igjen for porto en gang. Hiver jeg i stedet.
Nytern Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Oppkrav er heller tvilsomme greier, like lett å lure/bli lurt på den måten. Kjekt å kjøpe stash og betale ut en pakke full av stein og uvaska undertøy
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Selv betaler jeg bestandig forskudd og har aldri blitt skuffa. MEN ser an hvem jeg handler av...
Azeton Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg vet ihvertfall èn ting. Jeg skal IKKE handle med dirtydicky. Dårlig erfaring selv? Nå som han har ordnet opp her, så betyr det at han er villig til og ordne opp i det som skjer. Så jeg VILLE handlet fra han om han hadde hatt noen deler.
Gjest Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Oppkrav er heller tvilsomme greier, like lett å lure/bli lurt på den måten. Kjekt å kjøpe stash og betale ut en pakke full av stein og uvaska undertøy Åpner du pakken og den ikke inneholder det den skal så kan du stoppe pengeoverføringen fra posten til den du har handlet fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå