Buzz Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Kjipt når sånt skjer.. Ble veldig bra med nytt trekk.. bilen blir fort verdt litt mere da. Gjør jo noe med helhets inntrykket! Hvorfor ikke skifte til M-tech girkule? mye bedre, selvom det kanskje er litt oppbrukt
///Martin Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Kjipt når sånt skjer.. Ble veldig bra med nytt trekk.. bilen blir fort verdt litt mere da. Gjør jo noe med helhets inntrykket! Hvorfor ikke skifte til M-tech girkule? mye bedre, selvom det kanskje er litt oppbrukt Ja jeg tar ting litt etter litt Tar det gradvis sånn at pengeboka ikke skal bli sint! Og syns den nye girkula i skinn er fin jeg
///Martin Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Jaja noen som har bulka panseret mitt...... Pokker så kjedelig! Ser ut som om noen har slått eller sparka ned i det
///Martin Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 Blir nymontert effektanlegg og K&N-filter i løpet av påsken!
///Martin Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Fikk gjort litt med bilen idag. Siden søndager og helligdager er de eneste fridagene jeg har, må de benyttes! Skulle skifte bensinfilteret, koble opp ny ledningene til grøftlysa og sette på K&N-filteret MEN rakk ikke det. Det jeg fikk gjort var: hengt opp rullgardina i bakvinduet, fyllt etter med olje, smurt dørene, vasket motorrom og karrosseriet. 18" sommerfelger kommer på i løpet av neste uke:D Her er noen bilder jeg tok i finværet: Her er gardina jeg monterte. Syns dette er et must i bilen!
///Martin Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Knipsa noen bilder i det fine vårværet igår! Hadde akkurat vaska den, så da passa det så bra med en liten photoshoot..
///Martin Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Pen bil! Viser hvor lite som skal til:) Takk for det Bildene lyver en del da, er ikke så strøken in real life. Men det er den beste vinterbilen jeg noensinne har hatt Skal BTW straks på EU-kontroll, så det blir jo spennende!
///Martin Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Da var ny potte innkjøpt pga at den orginale som står på er gåen, pluss at jeg vil ha mer lyd Fikk denne til en hyggelig pris på Mekonomen! Blir vell satt på i løpet av Juni tenker jeg.
S. Gunstad Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Pen bil detta! Hjelper jo at den ligner på min Diamantsort, med shadow og gule blink! Må si 18" løfta bilen, både bokstravlig og billedlig! Må ha meg det til neste sommer! Hva slags potte er det? Ønsker meg effektanlegg ... *drømme*
///Martin Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Pen bil detta! Hjelper jo at den ligner på min Diamantsort, med shadow og gule blink!Må si 18" løfta bilen, både bokstravlig og billedlig! Må ha meg det til neste sommer! Hva slags potte er det? Ønsker meg effektanlegg ... *drømme* Ja den funker den Gjør seg alltids med senk og litt større felger! Potta er vell ikke nokke spesielt merke tror jeg.. Fikk den til en god pris på Mekonomen!
leine Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Ser bra ut dette Hadde blitt lekkert med hvite blinkers bake?
///Martin Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Ser bra ut dette Hadde blitt lekkert med hvite blinkers bake? Takk for det Ja skulle hatt hvite blink rundt heile, men budsjett-bilen har ikke stort nok budsjett
///Martin Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 Fikk montert på effektanlegget forrige uke, og jeg må si det ble sweeeeeet. For en sykt deilig lyd Ikke for "bråkete" men tung og sexy. MEN igår tok radiatoren kvelden Urolig kipt siden jeg skulle ha den på EU-kontroll denne uka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå