Gå til innhold

///Martin`s E34 520 24v 18",senk,V8 front SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjipt når sånt skjer.. Ble veldig bra med nytt trekk.. bilen blir fort verdt litt mere da. Gjør jo noe med helhets inntrykket! ;)

Hvorfor ikke skifte til M-tech girkule? mye bedre, selvom det kanskje er litt oppbrukt

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjipt når sånt skjer.. Ble veldig bra med nytt trekk.. bilen blir fort verdt litt mere da. Gjør jo noe med helhets inntrykket! ;)

Hvorfor ikke skifte til M-tech girkule? mye bedre, selvom det kanskje er litt oppbrukt

Ja jeg tar ting litt etter litt :) Tar det gradvis sånn at pengeboka ikke skal bli sint! Og syns den nye girkula i skinn er fin jeg :D

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Fikk gjort litt med bilen idag. Siden søndager og helligdager er de eneste fridagene jeg har, må de benyttes! Skulle skifte bensinfilteret, koble opp ny ledningene til grøftlysa og sette på K&N-filteret MEN rakk ikke det.

Det jeg fikk gjort var: hengt opp rullgardina i bakvinduet, fyllt etter med olje, smurt dørene, vasket motorrom og karrosseriet. 18" sommerfelger kommer på i løpet av neste uke:D

Her er noen bilder jeg tok i finværet:

t2mgiq78q1szwhb2kr2k.jpg

srjq22kcorotcbolfdh0.jpg

wx8tkxcl2bfdv7c5uskx.jpg

lnaeead61g9q5iotm9zl.jpg

js2wwwp4akn0ui5ytfem.jpg

8ra82mxgja1slyyuwaul.jpg

luwbvnz9gl29ptw5unwv.jpg

fywlex028vsdhv9zkf3q.jpg

csiahya3otkpxtzbjs0t.jpg

wp2gzy5stcmxhmp5smyj.jpg

qvdhsiaqmcuh4u669a3s.jpg

Her er gardina jeg monterte. Syns dette er et must i bilen!

tv9uvp2enofsd51u2qrj.jpg

• 1 month later...
Skrevet
Pen bil! Viser hvor lite som skal til:)

Takk for det :) Bildene lyver en del da, er ikke så strøken in real life. Men det er den beste vinterbilen jeg noensinne har hatt :D

Skal BTW straks på EU-kontroll, så det blir jo spennende!

Skrevet

Da var ny potte innkjøpt pga at den orginale som står på er gåen, pluss at jeg vil ha mer lyd 8)8)

Fikk denne til en hyggelig pris på Mekonomen! Blir vell satt på i løpet av Juni tenker jeg.

Skrevet

Pen bil detta! Hjelper jo at den ligner på min :D Diamantsort, med shadow og gule blink!

Må si 18" løfta bilen, både bokstravlig og billedlig! Må ha meg det til neste sommer!

Hva slags potte er det? Ønsker meg effektanlegg ... *drømme*

Skrevet
Pen bil detta! Hjelper jo at den ligner på min :D Diamantsort, med shadow og gule blink!

Må si 18" løfta bilen, både bokstravlig og billedlig! Må ha meg det til neste sommer!

Hva slags potte er det? Ønsker meg effektanlegg ... *drømme*

Ja den funker den :) Gjør seg alltids med senk og litt større felger! Potta er vell ikke nokke spesielt merke tror jeg.. Fikk den til en god pris på Mekonomen!

Skrevet
Ser bra ut dette :)

Hadde blitt lekkert med hvite blinkers bake? :D

Takk for det :) Ja skulle hatt hvite blink rundt heile, men budsjett-bilen har ikke stort nok budsjett :P

• 1 month later...
Skrevet

Fikk montert på effektanlegget forrige uke, og jeg må si det ble sweeeeeet. For en sykt deilig lyd 8) Ikke for "bråkete" men tung og sexy.

MEN igår tok radiatoren kvelden :? Urolig kipt siden jeg skulle ha den på EU-kontroll denne uka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...