Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han skriver jo så mye rart overalt.

Nei man må jo ikke være usakelig her. Ville vært fælt gitt!:-)

Men sånn er livet desverre. Dette er et bilmerke som er friskt, og da vil det alltid være useriøse folk som blir tiltrukket. Sånn er det med farlige hunder, raske båter, Store muskler osv..

Vel, nå anser jeg BreitBaut for en meget sympatisk og seriøs forumbruker.

Og om du synst "han skriver så mye rart", så er vel det hans fulle rett her inne.

Hva med litt RESPEKT.

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Eier kontakta meg et par timer seinere og sa "det her ordner mi". Stakk bort i lunsjpausa og skreiv skademelding. Viste seg at han hadde totalvraka foreldrenes nye bil som 18-åring osv, så noe anmeldelse kom ikke på tale. :D

Tror jeg var litt heldig...

Er jo hyggelig at han tok det på denne måten :)

Om noen skulle være uheldig å kjøre borti bilen eller huset mitt, så hadde jeg jo vært glad for at de kommer å melder seg.

Skjønner ikke vitsen med å bli sint å kjefte....regner jo tross alt med at de ikke gjorde det med vilje...

Skrevet
Angående kritikken din av Breitbau: Skal ikke si at jeg er enig i alt han sier, men synes han er flink til å mene jeg, ikke minst fordi han er flink til å begrunne meningene sine på en saklig og fin måte :)

En grei måte å forholde seg til forummedlemmer man irriterer grenseløst seg over, er å totalt overse alt de skriver - det gjør jeg.:) Det skal også tilføyes at BreitBau ikke er den som scorer høyest på min irritasjonsliste.

Skrevet
hørtes jo ut som ett brutalt nabolag...

Ja, jeg kan skjønne frustrasjonen folk har der når jeg leser slike ting.

Vi har litt av det samme her, men bare at det da er studenter som tror Bergen er Ibiza :x

Åndalsnes eller Bergen...begge har jo bystatus, så biltrafikk og festing er jo bakdelen med å bo i by :wink:

Men klart...er nok ganske slitsomt å bo over denne skobutikken.

(PS: hvor holder egentlig disse bikini-damene i Norges Ibiza til??)

Skrevet

Det er ganske interessant å følge leserkommentarene på http://www.andalsnes-avis.no/article/20081013/NYHETER/260285172/1022 - vanligvis oppnår oppslag her toppen 5-10 kommentarer. Denne har nå oppnådd 61 kommentarer - relativt fornøyelig lesing, men snakker om stigmatisering fra begge sider av debatten.:shock:

Deltageren Il Tempo Gigante sier ting ganske bra slik:

Det er jo ikke slik at "rånere" er arbeidsledige, late, ukloke mennesker, de har bare en annen interesse en hva som pr i dag er sosialt akseptert. Dersom de sprang på fjellet, dro på fisketur, eller jogget døgnet rundt hadde ingen lurt på noe, det hadde bare vært en sunn ungdom da, men når de stikker seg litt ut, litt annet en det helt i senter linjen av det akseptable, da må det hakkes på,
Skrevet
Angående kritikken din av Breitbau: Skal ikke si at jeg er enig i alt han sier, men synes han er flink til å mene jeg, ikke minst fordi han er flink til å begrunne meningene sine på en saklig og fin måte :)

En grei måte å forholde seg til forummedlemmer man irriterer grenseløst seg over, er å totalt overse alt de skriver - det gjør jeg.:) Det skal også tilføyes at BreitBau ikke er den som scorer høyest på min irritasjonsliste.

Hehe..Pleier somregel å gjøre dette jeg å, men av og til tar krangle/skrivekløa meg fullstendig :lol: Har holdt meg GANSKE lenge enkelte ganger, men til slutt må jeg bare gi opp av og til (les: eks bilkupp, samt en eller annen smarting som ville lage bmw-kappløp tvers over landet)

Skrevet

Åndalsnes eller Bergen...begge har jo bystatus, så biltrafikk og festing er jo bakdelen med å bo i by :wink:

Men klart...er nok ganske slitsomt å bo over denne skobutikken.

(PS: hvor holder egentlig disse bikini-damene i Norges Ibiza til??)

Biler og festing er ok, men rånere og festere må ikke glemme at det faktisk bor andre mennesker en rånere og festere i byene. Å vise litt hensyn hører med til folkeskikken :D

Bikinisesongen er litt kortere i "norges Ibiza", men når det er sesong, finner du dem over alt :D

Skrevet

E28 Turbo kan nå i det minste kalles ærlig..

At enkelte kan gå lei meg her inne har jeg selvfølgelig forståelse for.. Satt med glimt i øyet og latteren i munnviken og fulgte med på "diskusjonen" her i går.. Jeg er en mann med klare meninger, og jeg ønsker også å ytre meninger og teorier på en slik måte at flere her inne forstår andre vinklinger på ett tema..

Jeg kan godt forstå, at vinklinger av tema, som ikke nødvendigvis samsvarer med de meninger man personlig har gjort seg opp, kan være irriterende for enkelte, og det har jeg også full respekt for.. Man skal få lov å mene det man vil, men det nytter ikke å sitte på trass å mene noe, om man ikke kan begrunne hvorfor man mener det man gjør..

Så vil jeg bare til slutt si at jeg har bestemt meg for å kjøre en snillere linje;) Mange av de nyere her inne kjenner nok ikke til min måte å lege frem innlegg på, og da kan det sikkert bli for brautene..

Når det komme til lange innlegg, er det vel svært få her inne som slår lengden på mine.. ;) Må i såfall være Barockenengel og Fredrik det da..

Til slutt vil jeg bare legge ved en link til en av mine yndlingssanger. Her er teksten essensiell ikke sant.. Og de fleste her inne greier vel å skjønne metaforene samt å lese "mellom linjene" :P

http://artists.letssingit.com/hellbillies-lyrics-gode-sporsmal-pqc6mmt

Ha en fin kveld!

Skrevet

Nå fikk jeg respekt for deg.

Var faktisk mest ment som fleip, hvis noen trodde seriøst at jeg mente du skulle kjøpe deg audi! Så er jo det veldig leit!

Sånt er jo bare syk ondskap.. :-) Stå på!

Skrevet
Så vil jeg bare til slutt si at jeg har bestemt meg for å kjøre en snillere linje;) Mange av de nyere her inne kjenner nok ikke til min måte å lege frem innlegg på, og da kan det sikkert bli for brautene..

Hvis dette betyr at man heretter må bla tilbake til første innlegg for å se hva tråden egentlig handlet om, er jeg ikke sikker på om dette var gode nyheter.:)

Edit: Her mangler det et ord som forandrer meningen med innlegget totalt. Det skal stå: "Hvis dette betyr at man heretter ikke må bla tilbake til første innlegg for å se hva tråden egentlig handlet om..."

Ellers registrerer jeg at BreitBau bruker ordene "så vil jeg bare til slutt si" omtrent midt i innlegget sitt - så jeg har forhåpninger om at han vil fortsette å være den gode gamle.;)

Skrevet
Breitbraut. Kjøp deg Audi, du er skikkelig slitsom!

ha ha, så ufattelig bra sagt... print screen og sendes til kim :D

(kim= auda fanatiker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...