-Marius- Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 skal legge inn i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Godt å høre det ikke bare var jeg som var på fylla i helgen...Jeg var så full søndag morgen at jeg ikke våknet før 18.30 om kvelden... Så fikk jeg i tillegg feber og har hatt spysyken siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 oss fine fra Fana ja... har du ikke hørt om fana strilene? Hæ? Den var ny, pleier å høre Fanasossen jeg da men Hehe, neida, skal ikke være stygg med dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 oioioi osingen ypper seg fana sosser ja... er vel dessverre det ryktet som regjerer for øyeblikket... fana stril var nok for en mannsalder siden. på neste treff er det nok færre som kommer på. for min del er jeg enten bortreist eller opptatt alle helger desember mnd. noe går jo an å presse inn, men det er veldig begrenset. hvordan er det med resten av gjengen her inne? NB: snøvær neste helg =snow drift med kjegler på stor og forlatt parkeringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 kommer vis eg overlever julestresset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Silkestril kalles det Av folkene på stedet Fana, ved fana kirke, Fanahammaren(som jeg stolt kommer fra) etc., er det orginalt veldig få som snakker jeg(jei)-meg(mei)-deg(dei) og er sosser, slik jeg ser det. Det er da i hovedsak tilflyttede. Tilgjorte fjotter som gjør seg så mye "penere" enn de er, har gått på Fana gymnas og skryter av det. De med pannebånd og sleik vettdu Skaper dårlig rykte for oss andre. Sier jeg hvor jeg vokste opp trekker alle slutningen pappagutt med mye penger(gjerne da pappas penger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 kommer vis eg overlever julestresset haha... du skal ikke se bort ifra en del parkeringsbulker der nei... ps: ikke stress, bilen din har ikke godt av det Du sier mye springsteen, men du sees ikke på noen treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Noen har eksamener og sånt å jobbe med for tiden Skal vel gjerne klare å falle innom en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Helvete helvete helvete! Vann i oljen!! masse hvitt gugg Hjeeelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Helvete helvete helvete! Vann i oljen!! masse hvitt gugg Hjeeelp! hørtes ikke lovende ut... vet du hvor det kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Er oljen sjokoladefarget, eller er det bare under påfyllingslokket...? For det er normalt på denne årstiden hvis den er mye småkjørt/ikke skikkelig varm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 tja oljen er blitt misfarget både under lokket og på oljepinnen så lurer litt på ka som kan være årsaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 tja oljen er blitt misfarget både under lokket og på oljepinnen så lurer litt på ka som kan være årsaken Merker du noe forbruk av vann da? er en slags Bergenbimmertreff-/Hjelp Till sin bil-tråd dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 NB: snøvær neste helg =snow drift med kjegler på stor og forlatt parkeringsplass brrrr har ingen av dere bilder? useriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Eg står jo for underholdningen her inne og på treffene e alltid noe gale Nei får sjekke vannstatusen imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå