Torek Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 og til deg Torek; kan være mulig det asså..husker itte helt nå..men var det i sentrum da tenkte du på? for går en ganske lik en til oppi her..ell ser man nærmere på de så er de ikke så like men slik rask titt for de som itte har sett bilene før så Nei, ikke i Sentrum. Kjører mot den berykta badestranda dere har i Elverum tror jeg.. Jeg og en kamerat kjørte to venninner dit før vi begynte å drikke selv, og da stod det en ganske så identisk E30 utenfor garasjeporten der. Det var bilen til søskenbarnet til hu jenta som bodde i huset der sa a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Akkuratt hehe..var nok ikke min da tror jeg..for jeg har ingen søskenbarn nedi her serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Få se på pakkene dine da Lena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Er det bare meg,eller går pansere lenger ut i fronten.ser det godt ved blink lyse/forskjermen..så bare litt rart ut,ellers så ser den jo ganske grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 nejda..hehe..er ikke helt sikker på hvor du mente men er ikke noe galt med panseret i forhold til bilen ellers..kan vel se ut som det stikker lenger ut i framkant pågrunn av panserforlengeren men.. gjør ikke det liksom å Håvard, du skal få se pakkene ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Glad når jeg var å henta disse i forrige uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 hei. pen bil. og elsker bare felga dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Elsker dem selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Sikla litt jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Bra felgvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Håhå, du kommer til og få en kje julaften i år, som har fått disse nå ! Nydelige felger Lena Er det 16 eller 17"s ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 shit! flåtte felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Det ble jo bare deilig dah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Rå bebiser detta ja ;P må nesten føye til at jeg må takke kjæresten for bidrag da..litt hjelp er jo så koselig Er 9x16 detta da håvard.. men det har du vel allerede hørt nyss om ;P Gleder meg bare enda mer til sommeren igjen jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Åssen dekk bruker du? 215/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå