RoaldJ Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 satte 400d`en på kamera å justerte ned lukketida litt i mørket da JAL_535i var på besøk ikveld.. bildene er minimerte, så de ble ikke så bra.. jeg kan veeeldig lite med speilreflex, men syns disse ble brukende.. vansklig å fokusere i mørket med manuell fokus (du får kurse meg og irene E.H.D. ) her kan dere hvertfall se hvordan den ble med senk rekner med den siger litt etterhvert. her er de bakfra... skulle montere facelift baklyktene jeg har kjøpt idag, men stikka var ikke like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 E.H.D.: passerte deg på vei hjem fra hgsd i kveld jo, vi snakket om coilovers vi også, men var redd for å ødlegge kjøregenskapene på vår nye "familiebil" Da har du sett en annen, fordi jeg var ikke ute å kjørte kveld. Og jeg tror ikke du hadde ødelagt kjøreegenskapene med coilovers. E90'en er mye bedre enn e46'en som jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 når jeg tenker meg om så var det kanskje om mårenen jeg traff deg, siden jeg traff deg i dagmåres også vi får se hva vi gjør angående senken, for demperene foran var ikke de beste jeg har sett :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 E de facelift baklyktene like J.A.L sine? Da syns eg de som står på nå e finere... Kjekke bil dette, som eg har sagt i andre tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Øhh?.. Facelift har den bilen til venstre altså Astri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 hehe.. har alltid vært litt anderledes du astri facelift-lyktene er mye finare syns jeg, derfor jeg kjøpte dem.. bare så synd at stikka til ledningsnettet ikke var likt. men skal bestille nye gjennom jobb. men først å fremst må vi bruke pengene der det trengs, og akoratt nå er det på bremseklossene foran. der var det bare 1mm igjen av klossene :/ heldigvis er skivene fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Godt jeg skal på jobb i helgen da å tjene litt ekstra gryn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Var veldig fin En del av de samme planene jeg har. Men er 45/25 en ganske bra senk på E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Var veldig fin En del av de samme planene jeg har. Men er 45/25 en ganske bra senk på E46? 55/35 så begynner det å nærme seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 jeg ville ha stoppa på 30mm bak, hvertfall med 19". mulig det går bra med mer på 18" hjul da.. men 50 senk foran skulle gå bra, jeg har 40 nå og har mer å gå på planla å kjøpe 55mm, men med tanke på at vi skulle ha 19" så turde jeg ikke å kjøpe det men fjørene må få sette seg først, før jeg gjør noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Åja. Jeg har ikke tenkt meg 19". 18" er det jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Råflott bil dere har fått dere! Men angående senk, jeg hadde 60/40. da var den "rett" for og si det sånn med tanke på at den senker litt mer bak. Bilde: http://i142.photobucket.com/albums/r100 ... C_0728.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 jeg tror ikke alle leverandører av senk lager lik høyde som andre leverandører om dere forstår.. for om din var senka 40mm bak der Leif, så ser det ut som vår minst er like lav med 30mm.. jeg syns faktisk vår ser lavere ut men hvilken dimmensjon hadde du på felger og dekk? Har handlet gummiklosser idag (fy-fy) til å sette i fjørene bak. men dette blir bare midlertidig til jeg får valset.. kanskje jeg kjøper noen litt stivere dempere bak også, får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Fin bil du har fått deg der ja:) Jeg driver og skal senke min E46 også.. har Mtech understell, men lurer på hvor mye jeg kan senke uten å bytte dempere? Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 40mm er vell "grenseland" sier de som kan det, så om du skal lavere enn det, så bør du kanskje bytte demperene. ender med hopp å sprett om du senker mer enn 50mm på orginale dempere vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå