Gå til innhold

Min E46 323 99mod Facelift, Solgt.

IreneL
 Share

Anbefalte innlegg

satte 400d`en på kamera å justerte ned lukketida litt i mørket da JAL_535i var på besøk ikveld..

bildene er minimerte, så de ble ikke så bra..

jeg kan veeeldig lite med speilreflex, men syns disse ble brukende.. vansklig å fokusere i mørket med manuell fokus :)

(du får kurse meg og irene E.H.D. ) :)

her kan dere hvertfall se hvordan den ble med senk :) rekner med den siger litt etterhvert.

IMG_6436Large.jpg

IMG_6441Large.jpg

IMG_6449Large.jpg

her er de bakfra... skulle montere facelift baklyktene jeg har kjøpt idag, men stikka var ikke like :(

IMG_6455Large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E.H.D.: passerte deg på vei hjem fra hgsd i kveld :)

jo, vi snakket om coilovers vi også, men var redd for å ødlegge kjøregenskapene på vår nye "familiebil" :)

Da har du sett en annen, fordi jeg var ikke ute å kjørte kveld. :?

Og jeg tror ikke du hadde ødelagt kjøreegenskapene med coilovers. E90'en er mye bedre enn e46'en som jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. har alltid vært litt anderledes du astri ;)

facelift-lyktene er mye finare syns jeg, derfor jeg kjøpte dem.. bare så synd at stikka til ledningsnettet ikke var likt.

men skal bestille nye gjennom jobb.

men først å fremst må vi bruke pengene der det trengs, og akoratt nå er det på bremseklossene foran.

der var det bare 1mm igjen av klossene :/

heldigvis er skivene fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha stoppa på 30mm bak, hvertfall med 19". mulig det går bra med mer på 18" hjul da.. :)

men 50 senk foran skulle gå bra, jeg har 40 nå og har mer å gå på :) planla å kjøpe 55mm, men med tanke på at vi skulle ha 19" så turde jeg ikke å kjøpe det :)

men fjørene må få sette seg først, før jeg gjør noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke alle leverandører av senk lager lik høyde som andre leverandører om dere forstår..

for om din var senka 40mm bak der Leif, så ser det ut som vår minst er like lav med 30mm..

jeg syns faktisk vår ser lavere ut :) men hvilken dimmensjon hadde du på felger og dekk?

Har handlet gummiklosser idag (fy-fy) til å sette i fjørene bak. men dette blir bare midlertidig til jeg får valset..

kanskje jeg kjøper noen litt stivere dempere bak også, får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...