IreneL Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Et par nye bilder fra ferien min Skitten bil, så måtte redigere de litt denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Da har jeg fått mekka litt tekniske ting på bilen.. Begynte med en grundig høyttryksvask før jeg kjørte den inn på verkstedet. Bytta først vakum"klokka" til veivhusventilasjonen som ligger under innsugsmanifoilen. FYYY faen det var en drittjobb, har grua meg siden jeg kjøpte bilen til å fikse det Men deilig å få det gjort! Byttet bakre lenkearmsforinger foran til powerflex, ble myyye fastere i styringa.. Byttet lysbryteren/lysmodulen pga parkeringslys-modusen ikke virket. Pusset litt overflaterust på br.rør og tectylert dem bak ved bensintanken. Strammet opp slangeklemme til servoslange som svetta. Sjekka tilslutt diverse under bilen for å få en oversikt på bremser og hjuloppheng osv, såg ganske bra ut.. By the way... CSL-luka er ferdig sparkla og primet, men lakkereren skal til sudel i jula. Så han må få unna det som er viktigst på verkstedet sitt før han reiser Haster jo egentlig ikke, siden jeg har luke på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg synes bidene du tar er litt blasse og livløse.. Glansen fra bilen kommer liksom ikke fram helt, men det er kanskje bare meg?.. Sitter og gleder meg til vær update og venter på og få se CSL luka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 hehe.. tror hun prøvde å få fokusen vekk fra pga at bilen var skitten det går ikke akoratt fort med han lakkereren, det er sikkert og vist. Men den kommer nok til slutt trøste meg med at det haster jo egentlig ikke, siden luka som står på er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Som jeg skrev under de siste bildene så har jeg redigert dem pga skitten bil.. Du kan kanskje se forskjell på bildene fra de første sidene der jeg ikke har redigert i det hele tatt? De siste bildene har vært sånn "in-the-moment" type bilder, og da blir det ofte av en skitten bil. Ingen liker å se skitt på bilder Venter bare til våren kommer og sommerfelgene kommer på igjen.. Da blir det mye mer gøy å ta bilder igjen.. Er jo lov å HÅPE at CSL luka er på plass til dess hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Ja... Da har jeg endelig fått fingen ut å bestilt ombyggings-kabelsett til facelift baklyktene. Var mer innviklett enn jeg først hadde ventet :/ Men fikk printet ut monteringsanvisning og koblingskjema på jobb -Kveilen som ligger øverst til venstre skal trekkes frem til lysmodulen/lysbryteren. -De to stikka skal mellom det orginale stikket og den nye lykta. -Den gule kabelen (som såvidt vises) som ligger helt til høyre skal til høyre lykt i bagasjeluka, slik at det blir kjørelys i tåkelysa. Lyktene Skal montere dette på torsdag på jobb siden lysmodulen må "codes"/programeres på nytt.. Gleder meg til å få litt nyere utseende bak også De gamle(ca 4-5mnd gamle) baklyktene skal selges etter jeg har fått på de nye lyktene. Har også ett sett meg hvite/blanke facelift blinklykter foran og til skjermene liggende som skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 da fikk jeg bytta til facelift lyktene bak. eneste minusen var er at kjørelyset lyser på feil plass i lykta etter koding/programering av lysmodulen. nå lyser pæra øverst i ytterlyktene istedenfor de 2 nederste.. så jeg får prøve å kode på nytt en annen dag. glemte selvfølgelig å ta bilde etter jeg hadde bytta begge lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Nice nice roald:D Det gjore seg godt me dei nye lyktene ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 ja.. hadde jeg bare fått til de jævla kjørelysa.. irreterer meg grenseløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 så lenge det lyser når jeg kjører bilen, så skal jeg ikke være så kresen Gidder jo ikke få en bil i baken fordi jeg ikke har lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 fikk montert Biltema ringer, og er fornøyd med dem så langt.. har bestilt hvite tåkelyspærer også, så det blir finere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 De tok seg veldig bra ut de biltemaringene. Men jeg holder fremdeles en knapp på gule tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvordan ligger det ann me bgasjeluka da, kan ikke vente til og se den montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå