estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Da lurer jeg på hvem som er medlem i bmwccn her inne? et lite "bi" spm er ..er det mange Bergensere her inne?
-Marius- Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er Bergenser, men ikke medlem av BMWCCN enda, planer om å melde meg inn, men venter til neste sesong, så jeg ikke må betale for det som er igjen av dette året. Ser meg som medlem neste år.
Superbeetle Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Hvis du melder deg inn nå, så er du medlem fram til oktober neste år. Altså det blir ikke noe billigere å vente til etter nyttår.. Jeg er forøvrig ikke medlem, men er fra Bergen da
-Marius- Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Sån det fungerer ja, da får eg melde meg inn i dag da:D
Orjan Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er medlem i bmwccn ja - og tanta mi bor i Bergen
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 kjempebra! og om det er noen som tenker på å melde seg inn eller nettop har gjort det så nøl IKKE med å huke fatt i meg på treff(kjempe om du/dere nevner bimmers.no og da så "kjenner" jeg jo dere pittelitt fra før .. kjempe kjekt med nye medlemmer og hærlige biler(og da mener jeg sef BMW ,har 0 å si om det er en eldre 316 eller ny M6) her er vi entusiaster og ALLE med interesse for bimmerene(med bil/uten bil/med lappen/uten lappen/gammel/ung osv.. ang treff så prøver vi å ha noe for alle..
Janka7 Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Melder meg inn så snart tallene på kontoen min ikke er så røde:p Føler det er litt småsært når jeg er betalende medlem i audiklubben men ikke bmwklubben
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 janka7 skrev: Melder meg inn så snart tallene på kontoen min ikke er så røde:pFøler det er litt småsært når jeg er betalende medlem i audiklubben men ikke bmwklubben hehe,nå har jeg litt allergi mot Audi men går ut ifra at du har "konvertert" fra Audi til Bmw ? håper virkelig dere vil vurdere å "bli med" ja ,for vi har noen kjekke treff og jo flere jo bedre det er også en del nye medlemmer som møter opp for tiden så det blir IKKE sånn at alle kjenner noen i klubben eller skal risikere å føle seg utenfor...
Janka7 Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Hehe, har kun bmw nu ja, men må innrømme at når jeg en gang skal ha familiebil, heller jeg foreløpig mot RS6. Men skal selvfølgelig ha bmw også Og har store planer om å konvertere fyren min over til tyskere, men jeg sliter stort.. Får ta ham med på et treff, så kan du få hjelpe meg:D
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 janka7 skrev: Hehe, har kun bmw nu ja, men må innrømme at når jeg en gang skal ha familiebil, heller jeg foreløpig mot RS6. Men skal selvfølgelig ha bmw også Og har store planer om å konvertere fyren min over til tyskere, men jeg sliter stort.. Får ta ham med på et treff, så kan du få hjelpe meg:D[/quote jaja men det må dere vel få lov til bare jeg slipper å snakke om det så går det fint :whoa: gleder meg til å møte deg når du melder deg inn
turbuss Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er medlem i bmwccn. Bor på Os. Bilde av bilen på medlemsiden. Frode Ø
Endre Hånde Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Medlem i BMWCCN selvfølgelig. Men har lite med Bergen og gjøre da..
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 turbuss skrev: Er medlem i bmwccn. Bor på Os. Bilde av bilen på medlemsiden. Frode Østrøken bil
hagenisse Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Bmwccn # 6124! Er dette en passende tråd for å nevne at det store flertall av bergensere er høylytte og arrogante?
Janka7 Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg må vel si meg enig, og jeg har bodd i byen 80% av livet:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå