Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er Bergenser, men ikke medlem av BMWCCN enda, planer om å melde meg inn, men venter til neste sesong, så jeg ikke må betale for det som er igjen av dette året.

Ser meg som medlem neste år. 8)

Skrevet
:D kjempebra! og om det er noen som tenker på å melde seg inn eller nettop har gjort det så nøl IKKE med å huke fatt i meg på treff(kjempe om du/dere nevner bimmers.no og da så "kjenner" jeg jo dere pittelitt fra før .. kjempe kjekt med nye medlemmer og hærlige biler(og da mener jeg sef BMW ,har 0 å si om det er en eldre 316 eller ny M6) her er vi entusiaster og ALLE med interesse for bimmerene(med bil/uten bil/med lappen/uten lappen/gammel/ung osv.. :wink: ang treff så prøver vi å ha noe for alle.. :)
Skrevet

Melder meg inn så snart tallene på kontoen min ikke er så røde:p

Føler det er litt småsært når jeg er betalende medlem i audiklubben men ikke bmwklubben :oops:

Skrevet
  janka7 skrev:
Melder meg inn så snart tallene på kontoen min ikke er så røde:p

Føler det er litt småsært når jeg er betalende medlem i audiklubben men ikke bmwklubben :oops:

hehe,nå har jeg litt allergi mot Audi men går ut ifra at du har "konvertert" fra Audi til Bmw ? håper virkelig dere vil vurdere å "bli med" ja ,for vi har noen kjekke treff og jo flere jo bedre :wink: det er også en del nye medlemmer som møter opp for tiden så det blir IKKE sånn at alle kjenner noen i klubben eller skal risikere å føle seg utenfor... :wink:

Skrevet

Hehe, har kun bmw nu ja, men må innrømme at når jeg en gang skal ha familiebil, heller jeg foreløpig mot RS6. Men skal selvfølgelig ha bmw også;) Og har store planer om å konvertere fyren min over til tyskere, men jeg sliter stort.. Får ta ham med på et treff, så kan du få hjelpe meg:D

Skrevet
  janka7 skrev:
Hehe, har kun bmw nu ja, men må innrømme at når jeg en gang skal ha familiebil, heller jeg foreløpig mot RS6. Men skal selvfølgelig ha bmw også;) Og har store planer om å konvertere fyren min over til tyskere, men jeg sliter stort.. Får ta ham med på et treff, så kan du få hjelpe meg:D[/quote

:D jaja men det må dere vel få lov til :wink: bare jeg slipper å snakke om det så går det fint :whoa: gleder meg til å møte deg når du melder deg inn :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...