turbuss Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er medlem i bmwccn. Bor på Os. Bilde av bilen på medlemsiden. Frode Østrøken bil Tusen takk....
Der Barockengel Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er dette en passende tråd for å nevne at det store flertall av bergensere er høylytte og arrogante? Bergernsere er jo flotte folk, det? Og det virkelig fine med dem er vel at de stort sett har klumpet seg sammen på ett sted.
oddis Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 BMWCCN medlem her også, men ingen bergenser. CCN og bimmers overlapper hverandre ganske bra, og det er stort sett de samme folka her og på CCN-treff. At bergensere er høylytte kan jeg skrive under på, men at de er så arrogante er jeg usikker på... Der er det et helt annet folk som scorer høyere hos meg..
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Bmwccn # 6124! Er dette en passende tråd for å nevne at det store flertall av bergensere er høylytte og arrogante? det kan man også kalle oss..men dette er ikke tråden for det nei! desuten så skal du bare være snill for jeg har sagt pene ting til deg før
BreitBau Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg er medlem;) Bor midt mellom Oslo og Bergen så jeg kan jo helle litt mot begge kanter
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Nylig innmeldt i bmwccn, bor i bergen, men er fra Halsnøy i sunnhordaland
Janka7 Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Nylig innmeldt i bmwccn, bor i bergen, men er fra Halsnøy i sunnhordaland Go Kvinnherad! Jeg er egentlig fra Matre:p
///Magnus Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg er medlem! På bi-spørsmålet må jeg svare at der har jeg ikke vært engang...
Yngvejos Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Medlem her også, bor ikke i bergen, men har familie der, så jeg er der innimellom.
klebefix Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er medlem,har budd i Bergen men har fortsatt Bmw ccn Hordaland på medlemskortet
///MPower Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 medlem ja og fra bergen\askøy har no snakket med deg et par ganger...
Rabies Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er medlem i ccn men har aldri vært så langt vest som bergen
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 medlem ja og fra bergen\askøyhar no snakket med deg et par ganger... sendte deg en pm men så på bildet av bilen og vet nå hvem du er ps kan du hilse din kjære å si at jeg beklager at jeg bare forsvandt fra eikås nå sist,hun ville sitte på med meg på banen..men min datter var så utolmodig at jeg måtte bare kjøre
Snusfenrik Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er fra Bergen, men har bodd lenge i Os.. så er vel for osing å regne nå? Har sendt innmelding til CCN, men har ikke hørt noe enda!
///MPower Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 medlem ja og fra bergen\askøyhar no snakket med deg et par ganger... sendte deg en pm men så på bildet av bilen og vet nå hvem du er ps kan du hilse din kjære å si at jeg beklager at jeg bare forsvandt fra eikås nå sist,hun ville sitte på med meg på banen..men min datter var så utolmodig at jeg måtte bare kjøre jepp skal si det til henne, hun får ta det igjen neste gang da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå