Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er dette en passende tråd for å nevne at det store flertall av bergensere er høylytte og arrogante? :twisted::lol:

Bergernsere er jo flotte folk, det? Og det virkelig fine med dem er vel at de stort sett har klumpet seg sammen på ett sted. :lol:

Skrevet

BMWCCN medlem her også, men ingen bergenser. CCN og bimmers overlapper hverandre ganske bra, og det er stort sett de samme folka her og på CCN-treff.

At bergensere er høylytte kan jeg skrive under på, men at de er så arrogante er jeg usikker på... Der er det et helt annet folk som scorer høyere hos meg..

Skrevet
Bmwccn # 6124!

Er dette en passende tråd for å nevne at det store flertall av bergensere er høylytte og arrogante? :twisted::lol:

det kan man også kalle oss..men dette er ikke tråden for det nei! desuten så skal du bare være snill for jeg har sagt pene ting til deg før :wink:
Skrevet
medlem ja og fra bergen\askøy

har no snakket med deg et par ganger...

sendte deg en pm men så på bildet av bilen og vet nå hvem du er :wink: ps kan du hilse din kjære å si at jeg beklager at jeg bare forsvandt fra eikås nå sist,hun ville sitte på med meg på banen..men min datter var så utolmodig at jeg måtte bare kjøre :(
Skrevet
medlem ja og fra bergen\askøy

har no snakket med deg et par ganger...

sendte deg en pm men så på bildet av bilen og vet nå hvem du er :wink: ps kan du hilse din kjære å si at jeg beklager at jeg bare forsvandt fra eikås nå sist,hun ville sitte på med meg på banen..men min datter var så utolmodig at jeg måtte bare kjøre :(

jepp skal si det til henne, hun får ta det igjen neste gang da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...