Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hei!Jeg skal utvide produktspekteret mye neste år, nå må jeg konsentrere meg om å få lokalene i boks, visst ikke har jeg ingen plass å lagre produktene. Hehe. Til E60 blir det kun lykter, lister, griller og litt nips naps i første omgang. Håper å kunne tilby støtfangere der også, men pr. dags dato er det kun org. BMW som er noe å ha til E60 av slikt. Hehe, kjempeflott. Da ser jeg fram til å se hva du skaffer og hvordan priser du får. Så det du sier i siste setning er at du pr. idag kan skaffe originale BMW produkter..? Det innebærer f.eks komplett M-sportspakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Kom litt feil ut der, det er mest orginal kopi-styling jeg skaffer. KAN skaffe org. BMW styling men nå er Euroen 9,- og det svir veldig hardt.. kommer til å ta det litt rolig med innkjøp akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 badhsa: Kommer til å få mye mer utvalg, men tror det vil ta litt tid ennå. Tenker fra nyttår vil det bli mye nytt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Da er kontrakt på leie av lokale signert.. Det ble ikke lokalet på Moa, men ca 10 minutter unna, nærmere bestemt Emblem. Det er i 1. etg på det gamle samvirkelaget. Er litt arbeid som gjenstår før vi kan starte opp, men håper å få oppstart iløpet av desember. Litt om det som kommer til å skje: Butikkdelen blir på ca 150-200 kvadrat med mye lekre produkter til BMW. Får også inn litt til VW/Audi, men 90% av varelageret er BMW deler. Kommer også til å slenge opp en storskjerm eller en 60" lcd tv med 2 rallystoler, fullrigget til GT4 på PS3. har også mange andre ideer, blir spennende å se hvordan butikken blir:) Er ennå litt usikker på om det blir "normale" åpningstider, tror det blir åpent 2-3 dager i uken på ettermiddag / kveld i første omgang. Tror åpningstider på kvelden er lurt siden de fleste jobber eller opptatt på dagtid. Kom gjerne med innspill her! PS: I tillegg kommer MR-Tuning til å ha en garasje i lokalet der dere kan få chippet bilene deres. Meget bra chip fra V-tech og BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Gratulerer! Dette høres spennende ut:) Blir det satsing på flere modeller? Som feks. E34? *hint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Skal gjøre det jeg kan for å få tak i alt av deler til E34 også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Gratulerer med nye lokaler. Høres ut som om det kommer til å bli et kjempeflott lokale, så får du jobbe med å holde prisene nede og gjerne under tilsvarende konkurrenter som både GS Bildeler, Schmiedmann og Koed. Du poster vel noen bilder av lokalene når du har flyttet inn..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 GS er dyr, billigere enn det må det være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Skal være hard på pris! GS har blitt mye dyrere etter de ble kjøpt opp.. men de har jo ett enormt utvalg av deler! Det skal nok komme MYE bilder av lokalet når det er ferdig ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Du skal få det så bra at folk gjerne kjører fra oslo for og se på utvalget Hvordan er det med utvalg til E30 nå hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 kan hende jeg tar en tur hvis detta lover bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Du skal få det så bra at folk gjerne kjører fra oslo for og se på utvalget Hvordan er det med utvalg til E30 nå hos deg? Dette er noe jeg personlig arbeider med, men utvalget er ikke direkte stort ennå.. Har diverse jallagreier å ta inn, men ting skal vere kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Du har litt og gjøre på det lokalet ja, en gjeng med kompisser hadde mekkelokale der inne for 4-5 år siden, men er mye potensial der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 blir lokalet i næreheten av skolen/bedehuset? tror jeg vet hvor det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Var vell butikk der for lenge siden om jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå