Gjest Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Det stemmer, det er det gamle samvirkelaget som ligger like ved veien / innkjørselen til Storhaugen på Emblem. Skolen på oppsida og bedehuset rett bortom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Du har litt og gjøre på det lokalet ja, en gjeng med kompisser hadde mekkelokale der inne for 4-5 år siden, men er mye potensial der ja De som eier lokalet nå har pusset opp og fikset en god del, så det er i mye bedre stand enn det var før. Selv skal jeg legge nytt gulv og seksjonere opp en del av lokalet til videreutleie. Om noen trenger lagerplass, kontor eller dekkhotell, eller noe som krever plass - - så ta kontakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr MM Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Skal være hard på pris! GS har blitt mye dyrere etter de ble kjøpt opp.. men de har jo ett enormt utvalg av deler!Det skal nok komme MYE bilder av lokalet når det er ferdig ja:) hei. Blir gøy å se når du blir ferdig Ang GS er blitt dyrere etter at bavaria kjøpte 51% er vel ikke helt rett å si ser nå ut til at de har satt ned mange priser i det siste. Må huske på det at de som kjøpte 51% av GS er kun investorere og har ikke noen drift eller priser å gjøre , så det stemmer nok ikke det du sier der. dette har jeg selv fått vite av en av "toppene" på GS. Så GS er det samme bortsett fra at det er noen som er kommet inn på eier siden å ikke på driften av firmaet. men lykke til , tar meg en tur når du er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Har ikke gransket prisene til GS, hører bare det kundene mine sier. Ser jo at de kjører kampanjer å slikt, det har de alltid gjort! GS har vært med på å skape behovet for BMW deler, de har faktisk en ganske viktig rolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Skal ha en grand opening:) Forhåpentligvis i Desember=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Dette høres veldig bra ut! Jeg blir nok en ivrig kunde med deg der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Supert=) Trenger kunder lokalt for å overleve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Kjøpte frontfaneren min med STimport Veldig fornøyd å Grisebillig var det og gler meg til butikken kommer.. BRA JOBBA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Da er kontrakt på leie av lokale signert.. Det ble ikke lokalet på Moa, men ca 10 minutter unna, nærmere bestemt Emblem. Det er i 1. etg på det gamle samvirkelaget. Er litt arbeid som gjenstår før vi kan starte opp, men håper å få oppstart iløpet av desember. Litt om det som kommer til å skje: Butikkdelen blir på ca 150-200 kvadrat med mye lekre produkter til BMW. Får også inn litt til VW/Audi, men 90% av varelageret er BMW deler. Kommer også til å slenge opp en storskjerm eller en 60" lcd tv med 2 rallystoler, fullrigget til GT4 på PS3. har også mange andre ideer, blir spennende å se hvordan butikken blir:) Er ennå litt usikker på om det blir "normale" åpningstider, tror det blir åpent 2-3 dager i uken på ettermiddag / kveld i første omgang. Tror åpningstider på kvelden er lurt siden de fleste jobber eller opptatt på dagtid. Kom gjerne med innspill her! PS: I tillegg kommer MR-Tuning til å ha en garasje i lokalet der dere kan få chippet bilene deres. Meget bra chip fra V-tech og BSR. Flott at du starter ett showroom. Har handla fra deg tidligere, og skal helt sikkert gjøre det igjen og igjen og igjen! Men et litet tips: Kjøp et 14" reise-TV, XBOX 360 og Forza 2, så får du bedre kjøreopplevelse enn GT4 til PS3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 GT5 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hehe.. Går an å bytte spill da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ikke til FORZA (noe som BTW er verdens råeste kjørespill!) For det får du kun til xbox 360:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Kjøpte frontfaneren min med STimport Veldig fornøyd å Grisebillig var det og gler meg til butikken kommer.. BRA JOBBA Grattis Jeg endte opp med GS da ST slutta å svare på e-poster. Betaler gjerne noen kroner ekstra der jeg blir ringt opp og får oppfølging på ordren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Vel, jeg prøver å svare så godt jeg kan. Avogtil blir det litt for mye - men tror jeg skal ha ganske raske behandlingstider. Selvfølgelig kan det oppstå litt problemer av og til, det er ikke til å unngå. I dag fikk jeg to bestillinger i 12 tiden - begge fangerene ble levert på postterminalen før klokken 3 i dag=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ønsker deg lykke til med bedriften! Men,du må sjekke historikken på bilene du selger bedre. Du opplyste meg helt feil angående eierforhold/historikk på E39 M5`n. I tillegg opplyste du ikke om at møte med en elg var grunnen for nye faceliftlykter.Slikt er viktig info. I tøfft salgsmarked hvor du som selger skal leve av tillit MÅ slike ting komme frem. Bra du prøver å satse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå