h4ns3n Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Hoho, spennende.. Dette må jeg følge med på videre
jensemann23 Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 dette er bra underholdning, og flott at medlemmene er så på hugget synes jeg:) Vi kan handle relativt trygt når vi har et sånt nettverk rundt oss. En eller annen her inne kjenner en som kjenner en osv osv.
Bmwfanatic Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 For de som ikke har nettby Jeg også skulle likt å knekt ett par fingre på han der.. Hater sånne folk
MortenK Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Ring faren hans, hvis ikke det hjelper så tar du saken i egene hender og dra bort til han. Når du ringer på så er det viktig at du ser drit stygt på han slik at han blir liv redd! Folk som prøver å tøffe seg med å skrive at de har slåss og slår uansett hvordan motparten reagerer har som regel alldri slått noen før! I tillegg ser det ut som om at han digger å ta bilde av seg selv på web cam, noe som mange 17åringer ikke gjør, dette er da "fjortis".. Så han fyren har vist mange svakeheter i det han har sagt !
Bmwfanatic Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 kanskje han har adhd og ikke har tatt pilla si på noen dager?
jensemann23 Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 tipper han småsvetter litt jeg nå Tipper også at den fengselshistorien bare er bullshitt. Men det kan jo hende det stemmer..
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 jøss... en liten homie jo. hahaha... Homie? Fordi han bruker caps? Er det negativt?
ESveen Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 jøss... en liten homie jo. hahaha... Homie? Fordi han bruker caps? Er det negativt? Caps på snei? er ikke det litt gangster da?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Litt langt for trådstarter å dra til han da hehe.. Caps er bra det
adrianpia Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 fikk svar fra slayer91 på nettby no: jeg har ikke noe med saken å gjøre, men pengene blei jo overført til min konto så hvis du gir meg ditt konto nr og fornavn og etternavn så skal du få pengene tilbake. pengene blir overført på mandag. da er vel denne saken ute av verden. da får vi se om pengene kommer på kontoen
Superbeetle Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Så det han sier er at han ikke har noe med saken å gjøre, men at han skal overføre penger til deg? Gjerne jeg skal gi han mitt kontonummer også..
Deep Dish Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 fikk svar fra slayer91 på nettby no:jeg har ikke noe med saken å gjøre, men pengene blei jo overført til min konto så hvis du gir meg ditt konto nr og fornavn og etternavn så skal du få pengene tilbake. pengene blir overført på mandag. da er vel denne saken ute av verden. da får vi se om pengene kommer på kontoen Hehe, han begynte vel å bli svett etter å ha lest igjenom tråden her tenker jeg... Så får vi håpe han virkelig ordner opp nå da.! Hvis ikke pengene er på kontoen din mandag, så bør han absolutt få ett lite "besøk" og få en undervisning i hva som skjer med små ynkelige svindlere..!!
adrianpia Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 tipper han småsvetter litt jeg nå Tipper også at den fengselshistorien bare er bullshitt. Men det kan jo hende det stemmer.. va sikkert bare tull at han skulle i fengsel, men han burda ha vært der
A.Holzmann Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg slenger meg på her jeg også Virker som en hyggelig fyr som betaler for andres svindel. Men fra spøk til alvor, får håpe alt ordner seg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå