Disaster Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Grattis "Adrianpia" bra det løste seg uten noen form for "tilfeldig skamfering"
adrianpia Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 Jøss FIkk du dem virkelig?Gratulerer da.. Bare hyggelig å hjelpe:) trudde aldri jeg skulle få dem, men takket være god hjelp fra dere så klarte jeg det
adrianpia Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 ja oppfordrer alle som har blitt svinda til å gjøre det samme som jeg gjorde:P
Disaster Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Skulle hvert en måte å stenge ute svindlere fra bimmers på i 2-3 år til di blir noe mer modne og er klar for samfunnet, men dette er kanskje vanskelig å få til? Dem ødelegger ganske mye for oss andre her inne som gjør så godt vi kan for å få kjøp og salg til å gli så smidig som mulig.
Der Barockengel Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Skulle hvert en måte å stenge ute svindlere fra bimmers på i 2-3 år til di blir noe mer modne og er klar for samfunnet, men dette er kanskje vanskelig å få til? Det spørs om det blir vanskelig å få til. I mellomtiden kan kjøpere selv gjøre endel for å sikre seg mot de mest opplagte svindlerne. Selv er jeg en stor tilhenger av å be om referanser - dvs. at selger kan oppgi navn på tidligere fornøyde kjøpere.
adrianpia Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 Skulle hvert en måte å stenge ute svindlere fra bimmers på i 2-3 år til di blir noe mer modne og er klar for samfunnet, men dette er kanskje vanskelig å få til?hadde vært bra, får de lærer aldri.
316 Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Er jo også forøvrig ganske vanskelig for administrator/moderator/brukere å se hva slags personer som skjuler seg bak selger/kjøper i en hver situasjon. Kan like gjerne være selger som juger, som kjøper. Kan godt være en 50 år gammel dame som skjuler seg bak nettprofilen til en 20 år gammel gutt. Så det er vanskelig å utestenge noen, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå