S.Arnesen Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 ja!! Få tak i farens navn og ring han og legg saken frem sakelig. Da får sønnen gjennomgå tenker jeg Med trykk på sakelig...
knut_olestad Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Hvis man går inn på nettby'en hans og kikker i gjesteboken, så hadde noen skrevet noe i gjesteboken hans om et slagsmål, da hadde Slayer91(eller svindleren om dere vil) skrevet dette til svar: Svar fra slayer91:ok, men vær gang jeg sloss så driter jeg i om personen griner... jeg bare slår videre jeg, jeg gidder ikke å stoppe en fight ass... hehe Noen her som har lyst til å gjøre det samme med ham, et par titalls ganger? (never mind alle endringene i dette innlegget) La merke til det der jeg og, det sier jo det meste om hva slags type han er..
Lex-Talionis Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Sitat fra Slayer91 : ok. men som jeg også sier. jeg juger ikke å jeg har ikke no bank kort. det har vært borte en god stund nå. jeg har ikke giddi å sperra det fordi jeg ikke har fast inntekt så jeg gidder ikke å stresse med å sperre kortet. det er en del som kan koden til kortet mitt å. men jeg er ærlig mot deg, å jeg håper du trur på det jeg sier.
Kevin=) Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Sitat fra Slayer91 : ok. men som jeg også sier. jeg juger ikke å jeg har ikke no bank kort. det har vært borte en god stund nå. jeg har ikke giddi å sperra det fordi jeg ikke har fast inntekt så jeg gidder ikke å stresse med å sperre kortet. det er en del som kan koden til kortet mitt å. men jeg er ærlig mot deg, å jeg håper du trur på det jeg sier. Vel i bunn og grunn om kortet er borte eller ikke går det fint ann for han å sjekke om banken har fått pengene eller ikke. Han sa jo at han ikke hadde fått pengene. Han må jo ha brydd seg om han ikke hadde hatt en fast inntekt.
wabby Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Sitat fra Slayer91 : ok. men som jeg også sier. jeg juger ikke å jeg har ikke no bank kort. det har vært borte en god stund nå. jeg har ikke giddi å sperra det fordi jeg ikke har fast inntekt så jeg gidder ikke å stresse med å sperre kortet. det er en del som kan koden til kortet mitt å. men jeg er ærlig mot deg, å jeg håper du trur på det jeg sier. Vil jo bare si at han er ansvarsløs idiot. Og det er jo han som har prata via MSN, så om noen har brukt de pengene i ettertid har jo ikke noe med saken å gjøre... For en idiot.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Sitat fra Slayer91 : ok. men som jeg også sier. jeg juger ikke å jeg har ikke no bank kort. det har vært borte en god stund nå. jeg har ikke giddi å sperra det fordi jeg ikke har fast inntekt så jeg gidder ikke å stresse med å sperre kortet. det er en del som kan koden til kortet mitt å. men jeg er ærlig mot deg, å jeg håper du trur på det jeg sier. Vil jo bare si at han er ansvarsløs idiot. Og det er jo han som har prata via MSN, så om noen har brukt de pengene i ettertid har jo ikke noe med saken å gjøre... For en idiot. Helt klart..Enten så er pengene på kontoen hans enda, noe dem GARANTERT ikke er. Ellers så er det ikke så vanskelig for han å finne ut hvor pengene er tatt ut eller brukt. På denne måten kan han prøve å renvaske seg. Men han er så skyldig som det går ann å bli så han gjør nok ikke noe forsøk på det. Spurte han fort hva mailen hans var, og da fikk jeg plutselig ikke noe svar fra han.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Jevnaker. hadeland. Ca 15 min fra hønefoss. Riksvei 4 fra oslo og til roa. i rundkjøring der kjør mot hønefoss og jevnaker
S.Arnesen Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 hmmm... litt spesielt utsagn fra han karen syns jeg. det han sier er jo at: jeg driter i om andre disponerer mitt bankort, da jeg ikke har mye penger eller fast inntekt. om jeg husker rett så var jeg temmelig sparsom og nøye på hva jeg brukte penger på før jeg fikk fast inntekt og en liten "backup" sum på kontoen... Om man har lite penger så driter man vel ikke i det lille man har?
adrianpia Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 han leser tydelig vis her, ville ijaffal ikke godta et bilde jeg prøvde å sende han.tipper han gir faen i å sende meg pengan mine skal se om jeg får annmeldt i morra. nokken som har annmeldt for svindel her? mye hjelp å få ifra politie? slike anmeldelser blir liggende som en papirbunke på ett skrivebord borte i hjørnet, og etter 4 uker vil du få ett offisielt brev fra lovens lamme arm om at saken er henlagt... samme gamle visa som går igjen dag etter dag... Politiet har dessverre mer enn nok med å passe på at folk bruker bilbelte og har refleksvest tilgjengelig fra førerstolen, dermed blir saker med svindel, tyverier, overfall osv osv nedprioritert... Der traff du spikern på huet.. Men hvis det ender opp med politiet så sle neven i bordet og si du regner med dem følger opp dette, eller så må folk begynne å ta ting i egne hender. Og får ikke håpe dem har lyst til det da sad but true Han er pålogget på nettby nå. Kanskje det hjelper å sende en mail til faren hans som også er medlem der å se om det hjelper. denne gutten er 17 år og man kan jo i grunn ikke lovlig avtale noe med noen under 18 år om jeg tar ikke tar feil? sendte akurat en post til faren å forklarte meg, venter på svar
Der Barockengel Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Sitat fra Slayer91 : ok. men som jeg også sier. jeg juger ikke å jeg har ikke no bank kort. det har vært borte en god stund nå. jeg har ikke giddi å sperra det fordi jeg ikke har fast inntekt så jeg gidder ikke å stresse med å sperre kortet. det er en del som kan koden til kortet mitt å. men jeg er ærlig mot deg, å jeg håper du trur på det jeg sier. Uttak av penger på en ikke-sperret konto er nok fortsatt kontoeiers ansvar. Virkelig artig argumentasjonsrekke, det der.
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 hmm.. Kan ta meg en tur på skolen hannes e og få plukket han ut av timen om noen sponser diesel? event om noen kjenner karen og viser meg hvor han bor?
Mr.Silver Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Spennende utvikling her håper dere finner ut av det En av dere som vet hvem han er kan jo stille opp på trappa hans å skremme han litt, bruker å hjelpe det
Lex-Talionis Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 JEG vet hvem han er Han skreiv til meg at han skulle sjekke opp med bank og alt og gi beskjed.. Får nå se på det. En liten snørrunge som tror han er Rambo dette her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå