Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fungerte bra denne i går, smalt godt i eksosen såg det var mange så skvatt;-)

Ja bilen funker fint den, eg er jo ekstremt dårlig til å kjøre, det i tillegg til at eg er redd for bilen gjør jo at det går litt sakte. Men fikk litt mer driv på det utover dagen.

Høres litt fælt ut med turtallsperr ja :lol:

Vet du om noen filma eller tok bilder?

Skrevet
Såg ut som de som arrangerte det heila filma, (Superstreet gjengen). Streetmeet heter de vel nå.

Haugaland gatebilklubb hette di vel på FB?

Så ut som om den flytta seg bra på banen ja ! Rått stuk på bilen har du også :)

takk for det.. kjørte på vanlige dekk så det va egentlig ikkje noe poeng i å gi fullt på den lille banen. blir mye hjulspinn bare :)

Skrevet

oki. i statene så har nær og fjernlys samme diameter på lyktene, mens i europa er fjernlysa litt mindre. evt om det var omvendt hehe. flott bil. skal du på bmwccn treff til helga eller?

Skrevet

Ok, nei disse er like den originale mine.

Nei tror ikke det blir. Det er for langt å kjøre, både med e30en og evt på tilhenger.

Men det frister

Skrevet
oki. i statene så har nær og fjernlys samme diameter på lyktene, mens i europa er fjernlysa litt mindre. evt om det var omvendt hehe. flott bil. skal du på bmwccn treff til helga eller?

I statene har E30 sealed beam lykter hvor man må bytte hele lykta når pæra ryker.

headlights1.jpg

Lyktene på Euro e30 har samme diameter. Det kan understøttes ved at ringene rundt lyktene har samme delenr for både nær- og fjernlys.

Vet at E28 har mindre langlys enn nærlys på euro og lik diameter på US. Kanskje det er den du blander med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...