Dirty Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Shit dette er triste saker, satt å leste igjennom tråden nå, masse frysninger, detter setter skikkelig en stopper på meg. problemet er at det ikke varer så lenge før det er helt glemt å man kjører likefort igjen Bilen så ikke bra ut, fikk skikkelig frysninger når den var helt lik min egen. kondolerer til familie og bekjente
mrmpower Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 han ble begravd igår, tristeste dagen på leeeenge, sermonien var veldig fin, triste sanger, taler.. jeg fikk æren og vare en av dem som fikk bære ut kisten, og senke den ned, må si, det var ikke noe arti, det er ingen som vill bære ut sin beste venn, ikke på den måten som grav mannen sa, han har ALDRI sett noe lignende, aldri en så stor gravfølge, aldri en så full kirke, det var over 700 folk som møtte opp til siste hvilestund for hansi, folk måtte til og med stå ute, på trappen, for d var stappfult inne dær.. og kransen vi som vi bestilte, var kjempe fin, har aldri sett noe lignende.. skall legge ut bilder av kransen snart
mrmpower Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 her er den vi bestilte, har dere sett noe finere? (beklager det lille bilde, men bare gå innpå så blir det litt større) her er den ifra forlovede og bror
BMW-Coupe Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Off, dette er veldig trist. Kondolerer! Veldig tøft av deg og bære ut kisten bt320i, tror ikke mange hadde klart d! Hvil i fred Hans Marius.
Der Barockengel Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Flotte kranser. Begravelsen i Myrbostad kirke er også omtalt her: Siste farvel...
mrmpower Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 må si at det var tungt ja :/ synest kransene var kjempe flotte, flinke dem som laget dem
mrmpower Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 må si at det var tungt ja :/ synest kransene var kjempe flotte, flinke dem som laget dem hei (tiligere bt320 her) her sitter jeg, godt over 1år siden dette sjedde nå :/ akuratt lest gjennom hele tråden nå, wow, over ett år siden, like tongt enda, tengte at dem som ikke har lest tråden kan lese, eller for dem som har sett den før kan lese, for og minne dere på hva som kan sje, alle tenker " det sjer ikke meg lell" hadde den tanken før jeg og, helt til jeg så at det sjedde den beste.. tengte om jeg bare "bumper" denne, ja, jeg vet ikke jeg, kansje noen tenker på hva som kan sje? det kan hjelpe? husker det som det var igår, dette kommer til og sitte inni meg for altid, har tattover ett minne merke for han, ikke alle sjønner hvorfor jeg har tattoa dette men, for min del, jeg vet hva det betyr, det er bare det som betyr for meg, jeg kan forklare, det er BMW logon med ///M merke under, bmw logon har vinger på, med røde detaljer, (bilen hans var rød) bmw fordi jeg og han forguder/forgudet bmw, ///M merke for hann hadde og jeg har skaffet, og vingene pga han er en engel nå hver gang jeg ser tatton tenker jeg på han husk mine forum venner, ta vare på deg og dine ha en go kvell vidre
Wacman Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Kjør forsiktig,ikke lek helt på offentlig vei - ALDRI kjør haraball med andre folk i bilen og for guds skyld; Lær deg å kjøre bil før du går bananas! En 19-20 åring er veldig flink til mye,men veldig skummel bak rattet når "verdensmesteren" er på plass. (sier ikke at det skjedde i denne saken,er generelle råd til de litt yngre og snart veldig vårkåte)
mrmpower Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Kjør forsiktig,ikke lek helt på offentlig vei - ALDRI kjør haraball med andre folk i bilen og for guds skyld; Lær deg å kjøre bil før du går bananas!En 19-20 åring er veldig flink til mye,men veldig skummel bak rattet når "verdensmesteren" er på plass. (sier ikke at det skjedde i denne saken,er generelle råd til de litt yngre og snart veldig vårkåte) sjønner den, derfor jeg tok opp denne saken, det er over ett år siden, og det er like tongt enda, for venner og familie, for nå kommer sommeren, og det er da farten kommer frem! så tenk dere om før dere drar bilen i stor fart, tar idiot forbi kjøringer, tenk på vei forholdene, lell om DU ikke tror det sjer deg, man vet aldri før det sjer.. tøffere å se på en bil kjøre sakte forbi en plass, og se selve bilen, en foreksempel en "svart" strek kjøre forbi! det er ikke enkelt og miste en i familie, eller en venn..
Reset Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Kjente ikke så mye til han, men har jo møtt han å prata med han ! Mange år siden! Trist å at noe sånn skal skje med folk i distriktet, og her på forumet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå