Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 visning av nye modeller..prøvekjøring..osv
[space] Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Bra oppmøte og fine biler i lokalene! Det var også interessante ting å høre under foredraget. Var en del folk som tok bilder der. Håper noe blir lagt ut Sånn bortsett fra den opplagte vinneren e92 m3, så hadde mitt valg falt på en nydelig 1-serie coupe, mørk grå, svarte høyglanslister, sportsratt +++ (sånn bortsett fra at det var en 120d da... Måtte vært bensin!) Da har jeg utelatt bruktavdelingen, der jeg kunne svidd av 4-5 årslønninger de første 10 meterne inn i lokalet... (men da snakker vi Porsche... og en nydelig svart e92 med moccaskinn... selvfølgelig også med feil motor-> 320d)
gregus Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Fikk i hvert fall kjørt X6 drive35d (eller hvordan det nå er det skrives..) En kort runde på 15 min gir ikke all verdens av inntrykk, men bilen var uten tvil fin å kjøre, og motoren er det ingenting å si på om man ikke har noe imot diesel..! Ellers var det vel ikke all verden av rå varianter. En 335dat og en 123d var det sprekeste tror jeg.. De var dessverre ikke keen på å slippe oss løs i M3en som stod inne..
Glenno Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Hyggelig treff med mye nyttig info i foredragene. Autozentrum vet tydligvis hva som er service. Opplegget var proft lagt opp. Vi som var innom ble satt i sentrum, selv om mange av oss som Space nevnte over måtte brukt noen årslønner for å nå noen grom modeler der. Hyggelig var det få med en pose med mye fint i som minne om kvelden . Veldig hilse på deg Fredrik, oppfattet deg først som kollega til Space før jeg sjønte mere av sammenhenget . Nå har jeg et ansikt bak mannen jeg har hatt par diskusjoner med også. Mange andre fra bimmers som jeg fikk slått av en hyggelig prat med også. Mange om beinet for prøvekjøring så ble bare en test med 120DA med sportsunderstell, 18" hjul, 177hk etc... noe som overrasket meg med sine kjøreegenskaper. Var nesten litt vansklig ikke kjøre sporstlig med denne bilen. God respons på akselerasjon, samtidig kunne en slappe godt av i denne. Så takk for hyggelig kveld
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Takk til Bavaria Autozentrum ja! Da jeg og Steffan endelig fant frem, var kl 18 og vel så det. BMW Norge skrøt jo selvfølgelig av sitt co2 prosjekt, syns nye BMW vrikelig får det til med lavt utslipp osv. Synd det var så begrenset med utlånsbiler og laang kø... Men skulle jo ikke kjøpe ny bil uansett, så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå