Gå til innhold

Oppgradere programvaren på navi 16:9 skjerm


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja endelig vart med my om og men :D jo fikk bedkjed om å sett inn cd med nøkkelen funka helt fint det å,den meldingen kom opp på tysk da men forstod den :) kan kansje spørre deg om et spørsmål til angående lyden på sterioen,på cd og kasett så er den bra men på radioen så detter den bare ut så de små i front spiller, kommer å går derre men mest av da eller at de små framme spiller,rart om at det er en kontakt å som kan vere dårlig for da skulle også lyden på cd vert dårlig :? har du noe tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en kontakt feil tror jeg ikke det er, som du sier så skulle lyden fra kassett og cd også fusket da.

Men mulig det kan være "radiomodulen" din som fusker... Den ligger baki bagasjerommet et sted den også.

Har en Touring model selv å der ligger "radiomodulen" under et deksel rett bak seteryggen.

Kanskje noen andre som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle Dere andre som har MKI, MKII, MKIII eller MKIV navi enhet i bilen kan også buke denne guiden til oppgradering!

Oppe i høyre hjørne i "set" menyen Deres står det et tall som indikerer hvilken navi versjon og programvare Dere har i bilen.

For MKI vil det f.eks stå: 1-1/72

For MKII vil det f.eks stå: 2-1/80

For MKIII vil det f.eks stå: 3-1/40

For MKIV vil det f.eks stå: 4-1/20

Denne programversjon 28 som er linket til i et tidligere innlegg i denne tråden vil oppgradere

MKI til 1-1/80, MKII til 2-1/81, MKIII til 3-1/63 og MKIV til 4-1/80

For MKI, II og III er det den høyeste oppgraderingen man kan få, for MKIV lages det ennå oppgraderinger. (Er kommet til prog.v. 32 nå)

Så sett i gang folkens, følg forklaringene i denne tråden å få en bedre navi enhet i dag... gratis :D

Her er BMW's eget skriv for oppdaterings prosedyren til versjon 28:

http://www.x5world.com/pdf/v28.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg lykkelig eier av en oppgradert navigasjon :D det gik jo greit derre når jeg gjorde alt riktig. menyen vart mye bedre og finere kom til noen nye valg på menyen å så no er jeg riktig så fornøyd :) takker så mye for hjelpen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Da har jeg fådt lastet ned imgburn og sett på kjermen og funnet ut at jeg har tallene SW 3-1/20 som er en gammel programmvare i følge dine tall.Da mangler det vel bare å få i oppgraderingen som jeg håper kansje du også kan hjelpe meg med :D

Har vist også en gammel programvare SW 3-1/32 men er ikke flink med data å finne rette linker.

Kan noen hjelpe meg for evt å oppdatering av min også :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle Dere andre som har MKI, MKII, MKIII eller MKIV navi enhet i bilen kan også buke denne guiden til oppgradering!

Oppe i høyre hjørne i "set" menyen Deres står det et tall som indikerer hvilken navi versjon og programvare Dere har i bilen.

For MKI vil det f.eks stå: 1-1/72

For MKII vil det f.eks stå: 2-1/80

For MKIII vil det f.eks stå: 3-1/40

For MKIV vil det f.eks stå: 4-1/20

Denne programversjon 28 som er linket til i et tidligere innlegg i denne tråden vil oppgradere

MKI til 1-1/80, MKII til 2-1/81, MKIII til 3-1/63 og MKIV til 4-1/80

For MKI, II og III er det den høyeste oppgraderingen man kan få, for MKIV lages det ennå oppgraderinger. (Er kommet til prog.v. 32 nå)

Så sett i gang folkens, følg forklaringene i denne tråden å få en bedre navi enhet i dag... gratis :D

Her er BMW's eget skriv for oppdaterings prosedyren til versjon 28:

http://www.x5world.com/pdf/v28.pdf

Da fikk navi i min bil også oppdatering :wink:

Sto fra før MKIV 4-1/12 nå står det 4-1/80

Men du sier at det har kommet til prog.v. 32 på MKIV, finnes denne å få tak i og ev hva oppdateringer er det med der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk navi i min bil også oppdatering :wink:

Sto fra før MKIV 4-1/12 nå står det 4-1/80

Men du sier at det har kommet til prog.v. 32 på MKIV, finnes denne å få tak i og ev hva oppdateringer er det med der??

New features in Version 29

* Search by part of name feature for MKIV computers.

* Destination input screen text changes:

"State/Province" instead of "Country"

"City/Postal Code" instead of "City/ZIP"

"Town/City" instead of "City" (only in conjunction with road maps before 2006-2)

New features in Version 29. 1

* Reported faster route recalculations

New features in Version 30

* No new features "bug fix release"

New features in Version 31

* Added ability to read Dual Layer DVDs as applicable

New features in Version 32

* Presumably a "bug-fix" release

Den viktigste fra v28 er nok dual layer-muligheten. Den fulle Europa-DVDen med 2008-02 eller 2009-01 (vet ikke med 2008-01) er for stor for en single layer DVD (vanlig brenne-DVD), så den går på dual layer. Det finnes riktig nok noen nedstrippa versjoner på nettet, men den fulle er for stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hei

Jeg oppgraderte til v32 igår og alt gikk tilsynelatende finfint. I set Meny gikk jeg fra versjon 4-1/12 til 4-1/00, noe som fikk meg til å stusse litt, men GPS'en virker slik som før slik at alt så bra ut.

Etterpå så brant jeg ut en Dual Layer plate med Europa kart for 2009 type High(ikke proffesional), men den ville alstå ikke GPS'en lese. Er det noen som har vet hvordan jeg kan bekrefte at jeg faktisk har fått oppgradert til siste firmware? Da skal DVD'en klare å lese dual layer plater. Brant ut på DVD+R DL.

Takker for glimredne fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...