Kjennern Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Gjelder primert E46 / E39, og ikke modeller med Idrive... Ok. kan man gjøre noe lignende på i driv systemet eller må man til BMW for og få det oppdatert? Du finner kart på nett med litt enkel søkning På disse kartene til iDrive så får du med ny software på kart dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Gjelder primert E46 / E39, og ikke modeller med Idrive... Ok. kan man gjøre noe lignende på i driv systemet eller må man til BMW for og få det oppdatert? Du finner kart på nett med litt enkel søkning På disse kartene til iDrive så får du med ny software på kart dvd. Noen som har link til en fil man kan laste ned? gjerne med fotoboks vasrling. er litt noob til og finne sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Søk pb.org , bruk keyword BMW 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Søk pb.org , bruk keyword BMW 2010 hehe. søkte på pb.org. http://pb.org/ hvest di guttan der har 2010 karte så trur æ at æ kommer mange plassa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 hehe les mellom linjene, thex...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 hehe les mellom linjene, thex...... Hehe.. skjønte det var noe rart;) får se om jeg finner noe.. Noe spesiell måte og brenne dette på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjerringa-lar-meg-ikkefåM5 Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Jeg lurer på en ting.. Jeg har en MKII navi Når jeg skal bruke navi`n min så må jeg alltid skrive inn bilens posisjon først også hvor jeg skal. Jeg har akkurat i kveld oppgradert softwaren etter trinnene fra første side. Det tok under 10 min så var den saken biff.. Skal det være slik på en MKII eller er det noe galt med GPS mottageren min? Jeg fant en måte å komme inn på Service siden for selve computeren og når jeg sjekket litt der så ser jeg at bilen ikke har noe kontakt med noen satellitter. Og når jeg går inn på noe som heter SENSOR CHECK så står det GPS fault midt på bildet. Må jeg skaffe meg MKIII eller nyere eller må jeg kjøpe ny GPS mottager til nesten 6000,- fra KOED? PLEAS HELP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Ta en tur til BMW verksted å hør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjerringa-lar-meg-ikkefåM5 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Ta en tur til BMW verksted å hør. Det er dyrt og tar vanvittig lang tid. Derfor spør jeg her.. Det er så mange flinke mennesker her som kan så mye. Jeg fikk nok av BMW da alle feilene begynte å komme på bilen min og skulle aldri ha BMW (bær møkka vekk) igjen. Men etter å ha funnet ut en del her på forumet og andre forum så skal jeg ha BMW igjen. Også er det ikke mange andre biler som har en slik komfort som BMW har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Tenkte mest å ta en diagnose bare. Så du kan se om det er noe galt med GPS. Alternativt er å bytte ut til MK3/4, men det koster litt. På MK2 har du egen motaker/forsterker for GPS. Denne er integrert på MK3/4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjerringa-lar-meg-ikkefåM5 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 BMW skal ha rundt 800,- for å ta en diagnose test på slike ting. For det tar vist litt tid. Men etter å ha snakket med en annen her på forumet som har samme som meg så virker det som om at det er mottageren min som er gåen. For på hans så finner den satelitter og alt.. men ikke på min. Heldigvis fant jeg en brukt mottager på koed som ikke var så ille dyr.. Så får prøve å sette inn den og se om det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 hehe les mellom linjene, thex...... http://thex.org/x/5214585 ... NAL_2010_1 er dette rett fil og bruke? hvordan brenner man dette? må man gjøre om filene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Vil tro det bare er å brenne ut med IMGBURN ja. Får vel en ISO fil der. Mulig du må pakke ut med winrar først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 det er iso fil ja. er det bare og brenne filen som iso på lav hastighet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 prøvde å brenne iso image filer to disc med laveste hastighet jeg fikk som var 32X. Prøvde i bilen. kom opp med at jeg måtte stenge av bilen i 5 minutter. gjorde det. slo på igjen og gikk inn på navigasjon så fikk jeg beskjed om og sette inn navigasjons cd.. hva har jeg gjort feil?? satte i gamle cd`n fra 2005 og da kom kartet fram med engang. Denne filen jeg har brent ut og brukt. http://thex.org/x/5214585 ... NAL_2010_1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå