johnoask Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Funket utmerket i min 2003 mod 320d, brant versjon 32 til en Verbatim dvd og tok kort tid å innstallere ved å følge guiden. Tusen takk, har nå versjon SW 4-1/00. Tusen takk for bra guide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Er fryktelig usikker når det kommer til dette, men har fått en Bmw skive som det står en masse rart på men det mest relevante for meg er vel Mk3 topp:6.3/mk3 Rad:5.1 (delenummer er 01 59 0 141 891) V32. Er dette en skive for å oppgradere fra vanlig skjerm bilde til splitt screen og div andre ting eller er dette en skive for å oppgradere en som allerede har dette? som tidligere nevnt står det 3-1/21 på SW i bilen. Du må ha nøkkel cd i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 ok.. Da er det like godt å sende kjærra til nærmeste bmw sjappe og gi dem noen kroner for å gjøre det.. blei mye kjaffs ut av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har prøvd å oppdatere min MK3 spiller (grådig gammel SW), men det virker ikke Menne eg har ikkje navigasjon som ett alternativ på hovedmenyen, er det noe uvanelig? Har det noe med at eg ikkje har i en "GPS-cd" ? Og får heller ikke opp i "set" kass SW eg har Så om noen har vert borti lignende, hadde det vert fint med svar evt. noen i Bergen/Hordalands-området som driver med oppdattering som kunne hjelp meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Høres ut som om oppdateringen din har gått skeis og at mk3'en din har kuttet ut. Det som skjer da, er at videomodulen din tar over som grafikk generator og gjør at du fremdeles kan bruke kjørekomputer og annet, men ikke navigasjon. Har du prøvd deg på en oppdatering med en brendt cd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ja har prøvd det, menne det skjedde liksom ingenting. Så nå skal jeg prøve å brenne ut i imgburn MODE2/FORM1, det har eg oversett tidligere.. Så får håpe det går no Noen som evt vet hva ett BMW verksted tar for å oppdattere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ja mk3 er veldig følsom når det gjelder brendte cd plater. Bruk enten tdk eller verbatim og brenn i mode2/form1 på laveste hastighet som støttes av cd plata i imgburn. Bruk også verify funksjonen for å sjekke at brenninga blir vellykket. Hvis du hadde veldig gammel sw fra før er det mulig du må ha en nøkkel-cd i tillegg. Et bmw-verksted tar vel gjerne timesbetaling på sånt regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 ok, men kor i imgburn finner jeg mode2/form1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Det skal i grunnen ordne seg selv, hvis image filen er laget i mode2/form1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Hei Kjørt SW oppdatering på bilen i dag. det stod application software 6.30 språk, engelsk og fransk. Den rebootet og spørte meg om KEY CD eller versjon 17. Noen som har en sånn KEY CD liggene i omerådet oslo-moss-nesodden-drøbak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Prøv denne: Nav_KeyCD.zip Zip ut og brenn i Mode2 Form1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Har ikke brenner muligheter.. pc uten cd-rom. OG hvem hva hvor skal jeg zipe? får opp en win rar sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Skal til Oslo med bilen i morgen, er du i Oslo på slutten av dagen kan jeg godt brenne den ut til deg. Send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Tusen takk for hjelpen, da er navi oppe å går igjen. men syntes gamle bilde/skjerm layout var bedre. Fikk split screen, men kun 2 fargevarianter, ikke noe forskjell på når lysene er av eller på som før. og mye kjipere board computer og telefon på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Kan du legge ut bilder av skjermbildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå