Torminator Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Monterte Baklykter med L.E.D lys fra Depo i dag. Men la merke ti at lysbildet ikke er likt på begge sider. "Kjørelyset" er liksom midt på lykta på ene siden og ute på kanten på andre siden. I tillegg så er det bare tåkebaklys på førersiden. Skal det være slik? I så fall, er det noen praktisk grunn til det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenVH Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 har du kobla ledningene riktig? tåkebaklys kan godt bare være en av, mange biler det er normalt på. f.eks. ford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torminator Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Mener at jeg koblet riktig, for det var bare det vanlige støpselet som måtte settes i (pluss de boksene som skal utlikne spenningen), og mener det ikke er mulig å snu dette feil vei. Eller tar jeg feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Monterte Baklykter med L.E.D lys fra Depo i dag. Men la merke ti at lysbildet ikke er likt på begge sider. "Kjørelyset" er liksom midt på lykta på ene siden og ute på kanten på andre siden. I tillegg så er det bare tåkebaklys på førersiden. Skal det være slik? I så fall, er det noen praktisk grunn til det? en kompis av meg hadde akkurat samme problemet, kjøpte LED lys fra koed. Alt var der riktig koblet. mysterium det der:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torminator Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Monterte Baklykter med L.E.D lys fra Depo i dag. Men la merke ti at lysbildet ikke er likt på begge sider. "Kjørelyset" er liksom midt på lykta på ene siden og ute på kanten på andre siden. I tillegg så er det bare tåkebaklys på førersiden. Skal det være slik? I så fall, er det noen praktisk grunn til det? en kompis av meg hadde akkurat samme problemet, kjøpte LED lys fra koed. Alt var der riktig koblet. mysterium det der:P Fikk han endret det eller? Mulig å koble om selve kontaktene i lykta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Monterte Baklykter med L.E.D lys fra Depo i dag. Men la merke ti at lysbildet ikke er likt på begge sider. "Kjørelyset" er liksom midt på lykta på ene siden og ute på kanten på andre siden. I tillegg så er det bare tåkebaklys på førersiden. Skal det være slik? I så fall, er det noen praktisk grunn til det? en kompis av meg hadde akkurat samme problemet, kjøpte LED lys fra koed. Alt var der riktig koblet. mysterium det der:P Fikk han endret det eller? Mulig å koble om selve kontaktene i lykta? nei det gikk ikke å koble om noe, vi prøvde alt som var, men tror han skulle gi beskjed til koed om hva i all verden dette var for noe greier:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 det skal hvertfall være tåkelys begge sider på E36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 det skal hvertfall være tåkelys begge sider på E36 Jepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbeetle Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Orginalt er jo baklys og tåkebaklys i samme pæren (4w21w) er mulig det er noe der som går litt i stå ved montering av led.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torminator Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Tusen takk for mye nyttig info og svar! Bare å komme med flere hvis dere har. Skal ringe GS i dag og høre hva de har å si! Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Sikkert ikke det som er feil,men pære holdere til Coupe passer ikke til sedan å sedan passer ikke på Coupe,man får satt dem inn men lysa blir helt feil.Var det som skjedde meg når jeg mangla noen på sedanen å tok fra Coupen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torminator Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Alt passet rett inn når det gjalds montering, men var rart da jeg satte på lysene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts