Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Monterte Baklykter med L.E.D lys fra Depo i dag. Men la merke ti at lysbildet ikke er likt på begge sider. "Kjørelyset" er liksom midt på lykta på ene siden og ute på kanten på andre siden. I tillegg så er det bare tåkebaklys på førersiden. Skal det være slik? I så fall, er det noen praktisk grunn til det?

Skrevet

Mener at jeg koblet riktig, for det var bare det vanlige støpselet som måtte settes i (pluss de boksene som skal utlikne spenningen), og mener det ikke er mulig å snu dette feil vei. Eller tar jeg feil?

Skrevet
Monterte Baklykter med L.E.D lys fra Depo i dag. Men la merke ti at lysbildet ikke er likt på begge sider. "Kjørelyset" er liksom midt på lykta på ene siden og ute på kanten på andre siden. I tillegg så er det bare tåkebaklys på førersiden. Skal det være slik? I så fall, er det noen praktisk grunn til det?

en kompis av meg hadde akkurat samme problemet, kjøpte LED lys fra koed. Alt var der riktig koblet. mysterium det der:P

Skrevet

en kompis av meg hadde akkurat samme problemet, kjøpte LED lys fra koed. Alt var der riktig koblet. mysterium det der:P

Fikk han endret det eller?

Mulig å koble om selve kontaktene i lykta?

Skrevet

Fikk han endret det eller?

Mulig å koble om selve kontaktene i lykta?

nei det gikk ikke å koble om noe, vi prøvde alt som var, men tror han skulle gi beskjed til koed om hva i all verden dette var for noe greier:P

Skrevet

Sikkert ikke det som er feil,men pære holdere til Coupe passer ikke til sedan å sedan passer ikke på Coupe,man får satt dem inn men lysa blir helt feil.Var det som skjedde meg når jeg mangla noen på sedanen å tok fra Coupen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...