Gå til innhold

Er det flere som får orgasme av denne bilen eller?

hermok
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen var fin den, men som tidligere nevnt, så ser bilen ut som en lekebil (av størrelse vell og merke). Noe som er veldig motsatt av virkeligheten.

Angående fine BMW'er, så syns jeg hvert fall ikke Z3 er gått for noe annet en donorbil for E30. :o

Z3 roadster er ikkenoe særlig, men coupèen er jo skamtøff. Kanskje ikke så klassisk pen, men tøff som faen ;)

Også er de gode donorbiler for compact også :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går av og til tur forbi huset hvor denne syveren "bor". Hvis jeg var på jakt etter en E65 så ville jeg ihvertfall tatt en titt på denne. Vil tro eieren er en stor entusiast. I garasjen hans står det BMW parking only og bilen er alltid skinnende blank og alt rundt huset er ryddigt.

Han har også passert de 40 og har råd til skikkelig vedlikehold. Vil nok tro at denne sikkert er ganske strøken både teknisk og kosmetisk.

Må presisere at jeg ikke kjenner eieren.

Når det gjelder overskriften på denne "debatten", tror jeg at jeg lar være og kommentere. Da vet dere hva jeg synes. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er ikke jeg heller så begeistret for gul bil så lenge det ikke er en lambo :)

Men når det en M3 av dette kaliberet så strøken og orginal så er denne fargen noe av det råeste :D

Veldig sjelden som skiller seg godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...