hagenisse Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ser en 330 noe spesielt bedre ut enn en 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ser en 330 noe spesielt bedre ut enn en 316? En e46 ci med m-tech fangere rundtom er sexy uansett motorvolum i mine øyne ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Bilen var fin den, men som tidligere nevnt, så ser bilen ut som en lekebil (av størrelse vell og merke). Noe som er veldig motsatt av virkeligheten.Angående fine BMW'er, så syns jeg hvert fall ikke Z3 er gått for noe annet en donorbil for E30. Z3 roadster er ikkenoe særlig, men coupèen er jo skamtøff. Kanskje ikke så klassisk pen, men tøff som faen Også er de gode donorbiler for compact også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Finnes bare en fin 7-serie...E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg går av og til tur forbi huset hvor denne syveren "bor". Hvis jeg var på jakt etter en E65 så ville jeg ihvertfall tatt en titt på denne. Vil tro eieren er en stor entusiast. I garasjen hans står det BMW parking only og bilen er alltid skinnende blank og alt rundt huset er ryddigt. Han har også passert de 40 og har råd til skikkelig vedlikehold. Vil nok tro at denne sikkert er ganske strøken både teknisk og kosmetisk. Må presisere at jeg ikke kjenner eieren. Når det gjelder overskriften på denne "debatten", tror jeg at jeg lar være og kommentere. Da vet dere hva jeg synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Syns bilen er nydlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Fin bil men durer ikke i buksa av den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hvilken BMW ville dere ha gått for til ca 300`? Må ha litt plass, men samtidig morsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hvilken BMW ville dere ha gått for til ca 300`? Må ha "litt" plass, men samtidig morsom http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 gul bil... grøss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Gul er den, men så strøken og med 321 hk under panseret så blir det ikke så galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Vanligvis er ikke jeg heller så begeistret for gul bil så lenge det ikke er en lambo Men når det en M3 av dette kaliberet så strøken og orginal så er denne fargen noe av det råeste Veldig sjelden som skiller seg godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Jeg må nok innrømme en liten orgasme, men det var strengt tatt av helt andre grunner enn den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 ikke noe fart i lemmet her nei. men vis jeg hadde kunne brukt runkekafflene og bilde av den e46 med 3 rumper. skulle jeg nok klart å lokka fram en :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå