E30_Dale Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Nice one, trenger jo ikke å gjøre noe ytre arbeid her, var jo perfekt!
EirikL Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Finnes det en mer festlig BMW å kjøre enn E30? Flott bil i flott farge. kom gjerne med flere bilder
Helleberg Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 Skal få tatt noen bra bilder, må bare få den litt lavere først. Blir litt lat nå som sesongen er over
Helleberg Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Litt lavere og med et lite behov for valsing
Helleberg Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Litt dårlig med oppdateringer her, men siden sist er rutene sota (profft) og ny front er på vei. Sjekk kjøp/salg om du er gira på en facelift front
Morstan Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Ser flotters ut:D vil ha sånn jeg ogsååååå:'( ;P
Helleberg Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Ser flotters ut:D vil ha sånn jeg ogsååååå:'( ;P Takk takk "Vil ha" bil det der Gromt med m-motor da Blir litt mer morro da
Stene89 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Litt lavere og med et lite behov for valsing Åssen fanger, sidekjørt osv er det på kjærra? Forresten, meget pen bil du har der
Helleberg Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Pen bil med grom motor! Takk Åssen fanger, sidekjørt osv er det på kjærra? Forresten, meget pen bil du har der Takk Fronten er orginal med is leppe. Skal bytte front så leppa med blekket den sitter i er til salgs. Skjørt tror jeg er ifra touring. Kjempe fin bil du har Christian! Takk du Ikke dum din heller, ser at min hadde sett bedre ut med breiere fram felger slik som dine;)
Helleberg Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Først kan jeg jo poste et bilde etter at rutene ble sota Deretter et med den nye fronten i carbon satt løst uten på. Hadde egentlig tenkt å kun kappe ut hullene og legge på klarlakk, men lurer på om den bør være rød alikevel, hva syns dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå