ChrZZ Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hey! Har planer om å bestille noe styling fra et EU-land, men dem sender selvsagt ikke til Norge... (Fordi vi ikke er medlem av EU) Dem bruker UPS, og derfor kan jeg heller ikke benytte meg av muligheten som poste restante til Strømstad. Såh, er det da noen her som bor i Sverige(/Danmark) som har muligheten for å motta en front fanger for meg? Helt, så hadde det vært best om du/dere hadde bodd nærme svenskegrensen ved Svinesund. Dvs, jeg kan jo kjøre lengre inn i landet, er ikke noe prob det (så lenge vi ikke snakker hundrevis av km) Du/dere kan sikkert få noen riksdaler for "strevet" også, hvis ønskelig. Kan godt PM-e meg hvis interessert. Har planer om å bestille i november, tenker jeg. Hvis Danmark, så burde du/dere helst bo i nærheten av Fredrikshavn o.l., slik at kjøringen i Danmark blir minst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 uten å påstå noe helt sikkert, men ejg mener å huske at Nautiluz bor ved norby i sverige ett eller annet sted... send en pm og hør med ham... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Du kan sende "poste restante" til alle postkontor og postombud i Sverige. Jeg har gjort dette flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Du kan sende "poste restante" til alle postkontor og postombud i Sverige. Jeg har gjort dette flere ganger. (...)Dem bruker UPS, og derfor kan jeg heller ikke benytte meg av muligheten som poste restante til Strømstad. (...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 jeg har det meste av familien i danmark, og kunne sikkert gi deg en adresse og så ta fangeren med opp i desember, jeg har sommerhus i ålborg, så det er ikke langt.. ' ihvertfald en mulighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Er den kun å få tak i disse EU landene du snakker om? Høres ut som du ikke kommer til å spare så mange kronene hvis du skal drive å kjøre rundt i sverige og danmark for å hente denne fangern. I tillegg, hvis du skal betale folk for dette, så kommer du vel ikke noe særlig billig ut av det?! Eller er fangern sykt billig? Ingen plasser i landet her du kan få tak i`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 ChrZZ, hvis det er støtfangeren du har vist meg du skal ha, så har BS Bildeler denne til drøye 5000kr. Det kan jo være et alternativ å kjøpe den her får å slippe å kjøre rundt. Kanskje den heller ikke blir noe billigere enn å kjøpe herifra.. http://bsbildeler.no/butikk/vareliste.a ... 9165%2f678 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Tror jeg ville gjort det samme som ChrZZ,hvis BS er dem eneste som har den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 ChrZZ, hvis det er støtfangeren du har vist meg du skal ha, så har BS Bildeler denne til drøye 5000kr. Det kan jo være et alternativ å kjøpe den her får å slippe å kjøre rundt. Kanskje den heller ikke blir noe billigere enn å kjøpe herifra.. http://bsbildeler.no/butikk/vareliste.a ... 9165%2f678 Du er ikke den første som har sagt at BS har den, men ingen har vist meg konkret hvor på BS den ligger For, jeg finner IKKE den frontfangeren på BS. Finner kanskje noen som ser litt lik ut, men dem likner mer på M-tech.. Har du et bilde av den fra BS? Er den kun å få tak i disse EU landene du snakker om? Høres ut som du ikke kommer til å spare så mange kronene hvis du skal drive å kjøre rundt i sverige og danmark for å hente denne fangern. I tillegg, hvis du skal betale folk for dette, så kommer du vel ikke noe særlig billig ut av det?! Eller er fangern sykt billig? Ingen plasser i landet her du kan få tak i`n? Firmaet sender kun til EU-land, ikke EØS-land, virker det som. Jeg har, som sagt, ikke planer om å kjøre langt inn i hverken Danmark eller Sverige for å hente den, så håper ikke at utgiftene blir så store der. Håper heller ikke at dem som evt har lyst til å motta den for meg, skal ha så mye for det heller.. jeg har det meste av familien i danmark, og kunne sikkert gi deg en adresse og så ta fangeren med opp i desember, jeg har sommerhus i ålborg, så det er ikke langt.. 'ihvertfald en mulighet... Hmmm... Hvis du faktisk har muligheten til å ta den med opp i desember, så er jo det faktisk en VELDIG praktisk mulighet! Du har plass, osv osv osv? Både i bilen og i Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå