Mpowerman Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Tv/Navi 4:3 Til E38/E39 selges. Er med alt utenom GPS antenne og ledningsnett. Selges HBO 2000 Dette er billig Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius paulsen Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 har du radiomodulen til 4-3 navien? om du har send meg en pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpowerman Posted October 25, 2008 Author Share Posted October 25, 2008 PM sendt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpowerman Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpowerman Posted October 27, 2008 Author Share Posted October 27, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpowerman Posted November 1, 2008 Author Share Posted November 1, 2008 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
2M@s Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 solgt eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpowerman Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 ikke solgt enda nei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpowerman Posted November 6, 2008 Author Share Posted November 6, 2008 enda ikke solgt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwsel Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 har du dele nummer på tv modulen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin L Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 aner du hva det koster for det som mangler da? hva er det som er med egentlig? kan jeg bruke opp den gamle cdveksleren min for eksempel? har business anlegg fra før(e39) og hvilken farge er det på skjermen? tre-farget?` jeg har sorte lister - kan fronten byttes ut el? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpowerman Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 Vet ikke hva dette koster, men tror ikke det er så dyrt. Er usikker på om du kan bruke den cd-veksleren du har fra før, men di er sikkert like. Fronten som følger med er sort tror jeg, men den kan enkelt byttes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin L Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 hadde du kunnet ordnet noen bilder av utstyret, evt delenummere? så jeg kan sjekke hva jeg trenger,og hva det blir kostende. er intressert om det ikke blir en formue for det man må kjøpe til.. svar meg gjerne på pm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpowerman Posted November 12, 2008 Author Share Posted November 12, 2008 skal se hva jeg får til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwsel Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 jeg er fortsatt interesert i tv modulen... har du et dele nr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts