mAZE Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Slik blir det når en skal ha breie felger. hehe. Var dårlig klaring mellom dekk og skjermbue der gitt. Så gnistrer vel endel der i humpene vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Sånn på generell basis, hva har egentlig folk imot dekkstrekk? 10" breie felger med 285 dekk ser jo jo like tøft ut som 215/40 på 17"ere.. Rett og slett for at ikke det er pent med så mye skrå på dekksiden, max 10mm (ca) mellom øverst og neders på dekksiden. Forøvrig får du nok ikke noe strekk med 285 på 10" felg. 28,5cm dekk på 25,4cm felg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ordla meg kanskje litt dårlig.. Mente at jeg ikke synes 285 dekk på en 10" brei felg er noe fint.. Omtrent like "fint" som 215 dekk på 7" brei felg.. Syns nesten det må være litt dekkstrekk på felg med stor kant.. Forøvrig vil du vel omtrent få en rett kant med 285 på 10" brei felg? Noen erfaringer der? Har selv tenkt å gå opp litt fr 255.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ordla meg kanskje litt dårlig.. Mente at jeg ikke synes 285 dekk på en 10" brei felg er noe fint.. Omtrent like "fint" som 215 dekk på 7" brei felg..Syns nesten det må være litt dekkstrekk på felg med stor kant.. Forøvrig vil du vel omtrent få en rett kant med 285 på 10" brei felg? Noen erfaringer der? Har selv tenkt å gå opp litt fr 255.. Du får ca RETT kant med 285 på 10" ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 jeg har 285 på 9,5. ganske rett der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Selv er jeg er en die hard max bredde på dekk type . Ihverfall ser det bedre ut på 5 serie, som jeg stort sett eier. Viktig at det fyller helt ut til hjulbua . Er jo også ganske forskjell på dekkmerker ang. bredde. F.eks 1 utgaven av Falken FK dekka var jo sykt mye smalere enn andre, tror det gjalt alle dim. Så også ganske stor forskjell når jeg gikk fra Khumo til Goodyear på gamlebilen. Ble nesten litt ballong med GY dekka, både foran & bak og det i samme dim som Khumo . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Synes mindre biler passer med litt dekkstrekk om man skal ha det. Slik som Golf 1, VW Boble, VW Jetta, BMW E30, E21, BMW 2002 og den slags litt eldre biler. Men klart kommer det an på resten av bilen ved tanke på styling og senk og ikke minst selve felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilj Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Tøft med dekkstrekk, men det er forskjell på kosing og voldtekt. Forskjell på å runke å rive'n av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilj Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 255 på 10" felg er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 haha, sinnsykt:p Ja, er forskjell på kosing og voldtekt!! Men selv syntes jeg det er fint med litt dekkstrekk.. men er jo en grense!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Nå skal jeg bruke et ord som jeg aldri bruker,men som min fjortiss halvsøster bruker mye: TEIT... Strekk ser jo bare dumt ut.Ser ut som man var litt korttenkt da man kjøpte felger,og brukte opp nesten alle penga på det,og ikke fikk råd til dekk i etterkant. Ser rett og slett "fattig" ut. Det nærmeste strekk jeg kommer som jeg kan like utseende på er rallyhjul på feks 7" felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ordla meg kanskje litt dårlig.. Mente at jeg ikke synes 285 dekk på en 10" brei felg er noe fint.. Omtrent like "fint" som 215 dekk på 7" brei felg..Syns nesten det må være litt dekkstrekk på felg med stor kant.. Forøvrig vil du vel omtrent få en rett kant med 285 på 10" brei felg? Noen erfaringer der? Har selv tenkt å gå opp litt fr 255.. Jeg har 285/25-20 på mine 10*20 felg, synes ikke det er stygt iallefall http://images.bimmers.no/files/qe4orrumtj7fr32m1sqz.jpg http://images.bimmers.no/files/l29fy7nb4hy5v2a19xmi.jpg Flere bilder på linken i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ordla meg kanskje litt dårlig.. Mente at jeg ikke synes 285 dekk på en 10" brei felg er noe fint.. Omtrent like "fint" som 215 dekk på 7" brei felg..Syns nesten det må være litt dekkstrekk på felg med stor kant.. Forøvrig vil du vel omtrent få en rett kant med 285 på 10" brei felg? Noen erfaringer der? Har selv tenkt å gå opp litt fr 255.. Så bra ut! Jeg har 285/25-20 på mine 10*20 felg, synes ikke det er stygt iallefall http://images.bimmers.no/files/qe4orrumtj7fr32m1sqz.jpg http://images.bimmers.no/files/l29fy7nb4hy5v2a19xmi.jpg Flere bilder på linken i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 hahah.... må ha fine svinger for ikke å kantkjøre de felgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 VW Golf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå