Snadder Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Bosch er vel hoffleverandør av elektronikk og tenningsanlegg så det er ikke så rart. Det var forøvrig en Honda jeg opplevde problemer med.Champion har jeg litt forskjellig erfaring med. Hadde en crosser som brukte relativt spesielle plugger. Champion-pluggene som ble levert originalt kokte ut på en times kjøring. Fikk tak i en spesiell NGK utenom importør som holdt mange ganger mer og stod i til jeg solgte den. Der følger jeg deg helt. Jeg hadde overhode ikke brukt Champion til en crosser som har ett høyt turtall. Der har nok NGK ett klart fortrinn. Champion tåler ikke høye turtall over tid. Vet de har en de kaller Extreme, men den syntes jeg heller ikke om Det er en platinaplugg som jeg har prøvet på en sykkel..
wabby Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Har en liten lakkeringsjobb te han viss han har litt rabatt for bimmersfolk;) Wabby...kommer du med tilbakemld når du er ferdig med bilen!? Fikk pris på 2500,- for lakkering av M5 fanger ferdig montert på bilen. Syns ikke det var så halvgæærnt.
wabby Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Hadde nettopp service 2 på bilen i forrige uke. Styrte unna BMW verkstedet her i Kr.Sand. De ga meg en prisantydning på 10 - 12.000 kr for denne.Så jeg brukte da Lund Båt og Bil. De tok hele pakke og måtte da betale 5.500kr for en utmerket jobb. Nå skiftet de ikke noe som hadde med bremser da. Bare sjekket dem osv. Men de byttet jo alt av filter + + + Noen andre her som har kommet så langt ned i pris på en så omfattende service? Lakkering av M5 fanger inkl montering og sammensetting - 2500,- Service 2 - 4000,- Lund Båt og Bil Meget fornøyd og hyggelig folk. Fikk også en liten liste på foringern som var anbefalt å byttes, så de tar jeg gratis hos Olsen-bil der jeg har 12 mnd garanti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå