Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en BMW 318i 1991mod med ex kjærasten min.

Jeg var kjempe glad då jeg fikk bilen, å jeg var klar over at mye ting må fikses før bilen skal på EU-godkjening (i mars 2009) men jeg slitt veldig mye med å få bilen i bedre stand, så no vurdere jeg å kjøpe meg ny bil.

Jeg elsker BMW, å liker Toyota Celica, syns at den er bra å fin bil, men vet ikke hvilken jeg skal bestemme meg får :(

kan ikke dere hjelpe meg å bestemme?

dem 2 ligg på autodb.no

AutoDB-kode: 1976115 <--- BMW

AutoDB-kode: 1966401 <--- Celica

send svar på PM :)

Mvh Alena :P

Skrevet

BMW'en ser forsåvidt greit ut, men kunne hatt godt av noen andre baklykter og en mindre spoiler. Hvor mye rust er "lite rust" snakk om? Bilen har også gått langt, av en eller annen grunn får jeg en fornemmelse av at denne bilen har hatt noen harde kilometer bak seg. Dog positivt at senk er godkjent i vognkort, og fint interiør med unntak av noe alushit i gulvet (?)

Celicaen er en perfekt jentebil. Denne har gått en del mindre enn BMW'en, og jeg kan se for meg at den har igjen et par kilometer mer enn BMW'en. Den har selvsagt et mye tristere utseende, både innvendig og utvendig. Hadde jeg kjøpt Celica hadde jeg uansett funnet en som ikke var rævkjørt, noe denne fort kan vise seg å være.

Skrevet
Hvem er X`n din da?? :D

Velger forøvrig å banne i kirken å si: Celica`n da den ser til å være en fin jentebil. Om du klarer å prute BMW`n ned i 40000,- så.

x'n? kva da? :D hehe

har du også lyst på en slik type :D:D:D

du kan få nr da :D:roll:

Skrevet
Burde kanskje opprette samme tråd på et toyota-forum og?

Glimrende idé - de bør kunne ha noen kvalifiserte spekulasjoner omkring oljeforbruket på Celicaen.

Jeg trodde Toyotamotorer var feilfrie, jeg. :whistle:

Skrevet
Burde kanskje opprette samme tråd på et toyota-forum og?

Glimrende idé - de bør kunne ha noen kvalifiserte spekulasjoner omkring oljeforbruket på Celicaen.

Jeg trodde Toyotamotorer var feilfrie, jeg. :whistle:

heh ^^ det trodde jeg og :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...