EirikL Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 I rekken av slike tråder starter jeg like godt en ny. Håper flere liker dette karroseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Stilige biler dette Hadde ikke sagt nei takk til å hatt en slik foran huset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Noe av det peneste som er laget... GROMT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Denne bilen kommer alltid til å være kul. Og det er ganske kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 E24 er et flott karosseri, og BBS RS blir jo aldri feil på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Åå, det e nydlige bilar!! Aner ikkje kor eg har det bildet fra, men syns bilen va nydlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Åå, det e nydlige bilar!! Aner ikkje kor eg har det bildet fra, men syns bilen va nydlige! Aner jeg et B7 Turbo-merke i grillen på denne? Norsk bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 oioioi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Min bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 ¤SUUUUHK¤ Kommer det flere bilder her nå så må jeg ta på meg siklesmekke. Helt klart noe av det lekreste BMW har laget... Må ha en sånn en når jeg blir rik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 ¤SUUUUHK¤Kommer det flere bilder her nå så må jeg ta på meg siklesmekke. Helt klart noe av det lekreste BMW har laget... Må ha en sånn en når jeg blir rik... Trenger ikke akkurat å bli rik for å ha en slik en men. Det som er vanskelig er å finne en som er pent behandlet, rustfri og med rette eksteriør farge og interiør. Jeg fant en slik bil, og kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Du må lage en tråd om 6'ern din. Har ikke funnet en eneste om e24 her på forumet. Den bilendin så jo rett og slett griselekker ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Broren til onkelen min har hatt en slik i flere år. Han holder nå på å pusse den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Åå, det e nydlige bilar!! Aner ikkje kor eg har det bildet fra, men syns bilen va nydlige! Aner jeg et B7 Turbo-merke i grillen på denne? Norsk bil? Ehhh ja min det jo! Kødda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 BMW 635 csi i lego Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå