Lapin Kulta Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Mye rått her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Bilen min. Trenger "litt" stell for og komme på topp igjen men blir nok bra etter hvert. Bra utgangspunkt! Riktige felger som ikke er enkle å få tak i til en grei pris! Få bort de stygge skjørtene så blir den nok mye bedre å se til etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 den var verst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Bilen min. Trenger "litt" stell for og komme på topp igjen men blir nok bra etter hvert. Bra utgangspunkt! Riktige felger som ikke er enkle å få tak i til en grei pris! Få bort de stygge skjørtene så blir den nok mye bedre å se til etter min mening Skjørtene blir nok på. Til jeg får tak i originale M-Tech skjørter. Kommer nok til og se bedre ut når jeg har fått på breiere ringer på felgene og senket den litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Ååh! så utrolig mye pent og gjennomført! Min neste blir nok en E24! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Dæven... Er denne pro- eller pre-facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 pre TRUR jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 facelift både i 83 og 88, denne er mellom der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 ja. og desidert den fineste. syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 gammel 6-serie står øverst på ønskelista mi driver og vurderer et oppussingsobjekt, og se igjennom denne tråden avgjorde igrunn vurderingssaken tror jeg tar den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Dette ble min M nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 sitter og ser på bilder fra sommern 2010 og synes jeg må legge ut et par bilder av fjordårets sommerbil;) er ikke sikker men rundt 4cm klaring på panna der;) +- kjørte sånn lenge før bunnpanna var så skrapa at den sprakk:P csin dagen etter jeg kjøpte den og "m5"en til andros gamle bilen min Mvh Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 den så rimelig lav ut ja hvilken senk kjørte du på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 på den sto det gs preformance høydejusterbart justert helt i bunn bak. så hadde jeg vel en 5-7cm igjen og justere ned fram:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå