ESveen Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Må faktisk si at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte meg en E36 coupe, jeg ente opp med en 530d. Kan med hånden på hjerte si at jeg angrer, kan ikke si det varmer i hjerte når folk sier: Se der kommer han i pappas bil i dag å.. (er 21) Det var en ny problemstilling. Hadde valgt en 2000 530d foran enhver E36 coupe (untatt M3). Er det ikke flott at de trur du kommer i pappas bil da? Jævli fint å påpeke at det er din egen da! Til trådstarter: Handle deg en 525i E34. Mye bil, komfort og motor for pengene, samt du slipper ungdomsstemplet, høy forsikkring og overprisede E36. Synes E34 er en bedre vinterbil en E36, og ja. Har hatt begge deler endel år nå, både med og uten piggdekk.
Thomaz Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Ligger en fin 318is innpå her til 65k Det er en jeg absolutt hadde vurdert..
A1eks Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 ESveen, problemet er bare at det ikke finnes så mange 525 i Stavangerområdet, og ettersom gamlingen skal være med å godkjenne bilen, må det være lokalt. Men skal se om jeg finner noen:) Thomaz, har du link? Ørjan, er fra Stokka, mer eller mindre Enn du?
Thomaz Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Denne.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92648
A1eks Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Meget fin bil, har sett litt på den i forumet tidligere faktisk, men har bare et ganske så greit problem; den er i molde! Gamlingen nekter plent på å dra så langt for å kjøpe bil
ReiRud Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 anbefaler deg sterkt å kjøpe 318is til førstebil, det er ikke det at den har stor motor, men den går billig og utvekslinga passer norske veier veldig bra, derfor kan den også virke litt sprekere enn den er
Thomaz Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Meget fin bil, har sett litt på den i forumet tidligere faktisk, men har bare et ganske så greit problem; den er i molde!Gamlingen nekter plent på å dra så langt for å kjøpe bil Har vel noen kompiser el no som kan bli med.. At den står i Molde ser jeg ikke på no som et problem
A1eks Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Meget fin bil, har sett litt på den i forumet tidligere faktisk, men har bare et ganske så greit problem; den er i molde!Gamlingen nekter plent på å dra så langt for å kjøpe bil Har vel noen kompiser el no som kan bli med.. At den står i Molde ser jeg ikke på no som et problem Vel, som førstebil synes jeg at det bør være en ganske fin bil, og hvis jeg da kommer opp til Molde og ser på bilen, og den ikke er som den er, rust, sprekker etc, og ikke kjøper bilen, har jeg hatt en jævlig bomtur? Kommer nok til å reise landet rundt senere når jeg skal oppgradere til en annen bil og har mer penger på bok, men akkurat nå får jeg nesten holde meg litt lokalt.
///stian Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Må faktisk si at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte meg en E36 coupe, jeg ente opp med en 530d. Kan med hånden på hjerte si at jeg angrer, kan ikke si det varmer i hjerte når folk sier: Se der kommer han i pappas bil i dag å.. (er 21) Det var en ny problemstilling. Hadde valgt en 2000 530d foran enhver E36 coupe (untatt M3). Er det ikke flott at de trur du kommer i pappas bil da? Jævli fint å påpeke at det er din egen da! Til trådstarter: Handle deg en 525i E34. Mye bil, komfort og motor for pengene, samt du slipper ungdomsstemplet, høy forsikkring og overprisede E36. Synes E34 er en bedre vinterbil en E36, og ja. Har hatt begge deler endel år nå, både med og uten piggdekk. Hehe ja, er litt fint når folk spør: Er d 520d? Nei sier jeg å svarer 530d er endel folk som blir litt lange i maska da Men vet ikke helt, er bare svak for E36 coupe
Ørjan^^ Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 ESveen, problemet er bare at det ikke finnes så mange 525 i Stavangerområdet, og ettersom gamlingen skal være med å godkjenne bilen, må det være lokalt. Men skal se om jeg finner noen:)Thomaz, har du link? Ørjan, er fra Stokka, mer eller mindre Enn du? Eg e fra Sola, Har ein kompis så ska sella ein feide e34 525.. Den e i veldig bra stand.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2019129
A1eks Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Ikkje ein domme bil, gjerna eg må se på an viss ingen godtar budene eg har lagt ud nå
Ørjan^^ Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Jørr det, du komme ikkje t å angra at du har sitt på ann=)
A1eks Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Men eg ser jo nå, den stysste smellen eg kan gå på: automatgir? Ka skjer me d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå