LHrightye39 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hei! Vil ta full service på min E39 etter at jeg kjøpte den. Lurer derfor på om jeg finner lista til Inspection 2, så inneholder denne alle sjekkpunktene til Inspection 1? Altså, Inspection 2 tar for seg ALLE punktene som skal sjekkes på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Slik jeg har forstått er Inspeksjon 2 alt sammen. Bestilte time igår til min E39 og fortalte at jeg ville ha full sjekk da forrige eier har vært litt slaskete der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 http://www.bimmerzone.com/inspection.htm check it out The Inspection 2 Service is the larger of the two Inspection Services and basically includes all of the items performed on the Inspection I Service along with some extras like differential oil change; fuel filter and air filter replacements; Replacement of spark plugs. Engelsk får duge vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 har du email, som jeg kan sende deg inspeksjon II fra TIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 du kan gi meg chasis nummer, så skriver jeg ut med riktig bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan du skaffe meg inspection 1 og inspection 2 skjema? Med alle sjekkpunkt som jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan du legge det ut i tråden ?har vært greit å sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan ikke laste opp pdf file på forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Har lagt ut her med jpg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95213 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Slik jeg har forstått er Inspeksjon 2 alt sammen. Bestilte time igår til min E39 og fortalte at jeg ville ha full sjekk da forrige eier har vært litt slaskete der. Hvor mye koster en slik inspeksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 5-10' avhengig av hva du vil ha gjort og hvor du gjør det. Fik tilbud på 8' på merkeverksted for min 530d for en vanlig insp2. Gjorde det på merkeverksted i Sverige i stedet til 5'. Det er pristillegg for bytte av bremsevæske og kjølevæske som skal gjøres hvert annet år i følge papirene. Du sparer ikke veldig mye på å ta det selv med tanke på hva som gjøres. 7 liter motorolje på min, oljefilter, to klimafilter, luftfilter og olje på bakaksel for å nevne noe. Tror likevel ikke de gjør absolutt alt på serviceskjemaet, f.eks demontere bremser for oppsmøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg tok service insp2 for 4 uker siden. Jeg gjør det selv på verkstedet der jeg jobber. Jeg bytta olje (6.8l),oljefilter,luftfilter,bensinfilter,bremsevæske og plugger. Det kom på ca 2000.- uten rabatter. Resten av servicen er og sjekke bremser,foringer,kuler og ledd,bremseslanger,bremserør,vannslanger ,servoslanger,bensintilkoblinger,lys,hengsler osv osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Slik jeg har forstått er Inspeksjon 2 alt sammen. Bestilte time igår til min E39 og fortalte at jeg ville ha full sjekk da forrige eier har vært litt slaskete der. Hvor mye koster en slik inspeksjon? Prisen jeg fikk var 3500,- + evt det som måtte byttes i tillegg. Da har jeg ikke regnet med de 15% jeg får via BMWCCN. Dette var på Lund Bil. Skal vel inn med bilen ila neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå