jcboska Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 skulle gjerne visst hvilket utstyr som ble levert til bilen min originalt. VIN er BG27378. på forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ring BMW du og oppgi karosserinr, så får du utrtyrsliste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 er ikke noen som har peiling på hva programmet heter, det som kan finne info om VIN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 er ikke noen som har peiling på hva programmet heter, det som kan finne info om VIN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Send det til koed eller gs og hør om de gidder å sjekke for deg.Er visst flere her inne som har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 okey, takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520iA99 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Sendte mail til tyskland jeg, og fikk svar! Sendte VIN nummer og fikk svar på alt Kundenbetreuung@bmw.de men er ikke VIN nummeret lengre da? tror nummeret jeg sendte var på 17 tegn (bokstaver og tall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Sendte mail til tyskland jeg, og fikk svar! Sendte VIN nummer og fikk svar på alt Kundenbetreuung@bmw.de men er ikke VIN nummeret lengre da? tror nummeret jeg sendte var på 17 tegn (bokstaver og tall) Skrev du da på tysk eller engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520iA99 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 det blei en slags engelsk Det gikk fint det. Svaret var også på engelsk. Så mine SVÆRT begrenset tysk kunskaper kom ikke til nytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå