Gå til innhold

Oppkjøring!

normzzz
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg flørta med sensoren min. Hu var ikke mye eldre enn meg selv om jeg var 18 (hvis hu ikke var MILF da) så tror ikke hu fulgte med på kjøringa mi så veeeldig :D Så ga hu meg en klem etterpå

Haha, hva het hun?

Skulle ikke forbause meg om det er snakk om samme sensoren som jeg hadde :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare være oppmerksom å ta det med ro så går alt helt fint :)

Hvis du er nervøs å sitter i bilen å venter på sensoren så kan du gjøre som meg, jeg trommet litt på rattet med fingrene så når sensoren kom glemte jeg helt at jeg var nervøs :D Og klarte meg med 0 feil :D

Bare stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er nervøs å sitter i bilen å venter på sensoren så kan du gjøre som meg, jeg trommet litt på rattet med fingrene så når sensoren kom glemte jeg helt at jeg var nervøs :D Og klarte meg med 0 feil :D

Husker du, Heismann, gav meg også dette tipset før jeg kjørte opp, fungerte kjempebra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Vikeplikt, Vikeplikt, Vikeplikt. ;)

Min bror strøk på sin oppkjøring sent november. I Hovedsak pga. "kjørte ikke etter forholdene", noe som er greit å tenke på i disse vinterdager.

Andre enn meg som overså de to siste innleggene :lol: hahaha

hahah... endret av hyggmaister :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om normzzz har fått førerkortet når, kan det være greit å minne andre som planlegger å kjøre opp, at forslaget om å få til en flytende dialog med sensor, ikke alltid er like enkelt: Jeg kjørte opp med en sensor som ikke var veldig interessert i å prate - og jeg har møtt andre som har jobbet så hardt med å småprate med sensor at de har kjørt på rødt lys i lyskryss. :shock: Så, hilse høflig og vennlig og så foreta en individuell vurdering av sensor tror jeg kan være lurt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...