///MoePower Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg flørta med sensoren min. Hu var ikke mye eldre enn meg selv om jeg var 18 (hvis hu ikke var MILF da) så tror ikke hu fulgte med på kjøringa mi så veeeldig Så ga hu meg en klem etterpå Haha, hva het hun? Skulle ikke forbause meg om det er snakk om samme sensoren som jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Du må bare være oppmerksom å ta det med ro så går alt helt fint Hvis du er nervøs å sitter i bilen å venter på sensoren så kan du gjøre som meg, jeg trommet litt på rattet med fingrene så når sensoren kom glemte jeg helt at jeg var nervøs Og klarte meg med 0 feil Bare stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hvis du er nervøs å sitter i bilen å venter på sensoren så kan du gjøre som meg, jeg trommet litt på rattet med fingrene så når sensoren kom glemte jeg helt at jeg var nervøs Og klarte meg med 0 feil Husker du, Heismann, gav meg også dette tipset før jeg kjørte opp, fungerte kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Kan nå melde at jeg har STÅTT på oppkjøring:D:D Hadde en sensor som blir kalt "strykejernet" i Drøbak, men jeg fikk 0 feil. Vært ute på glatta og kost meg i 2 timer nå. Sykt digg å endelig kunne kjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 gratulerer! ja husker den følelsen å komme hjem fra oppkjøring, sette seg i bilen som har stått å frista deg en stund, å bare kjøre hvor du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Gratulerer med bestått!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Kan nå melde at jeg har STÅTT på oppkjøring:D:DHadde en sensor som blir kalt "strykejernet" i Drøbak, men jeg fikk 0 feil. Vært ute på glatta og kost meg i 2 timer nå. Sykt digg å endelig kunne kjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Vikeplikt, Vikeplikt, Vikeplikt. Min bror strøk på sin oppkjøring sent november. I Hovedsak pga. "kjørte ikke etter forholdene", noe som er greit å tenke på i disse vinterdager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 grattis med bestått... bare kjør fint og husk at du har en prøveperiode på 2 år... de kan ta den bort, fortere enn du får den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Vikeplikt, Vikeplikt, Vikeplikt. Min bror strøk på sin oppkjøring sent november. I Hovedsak pga. "kjørte ikke etter forholdene", noe som er greit å tenke på i disse vinterdager. Andre enn meg som overså de to siste innleggene hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Vikeplikt, Vikeplikt, Vikeplikt. Min bror strøk på sin oppkjøring sent november. I Hovedsak pga. "kjørte ikke etter forholdene", noe som er greit å tenke på i disse vinterdager. Andre enn meg som overså de to siste innleggene hahaha hahah... endret av hyggmaister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Er veldig vanlig å være nervøs rett før oppkjøringa, men når du begynner så letter trykket veldig, og det blir som en vanlig kjøretime. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 3 stk som ikke har lest avsluttninga nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Grattis Kjør med andakt og fornuft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Selv om normzzz har fått førerkortet når, kan det være greit å minne andre som planlegger å kjøre opp, at forslaget om å få til en flytende dialog med sensor, ikke alltid er like enkelt: Jeg kjørte opp med en sensor som ikke var veldig interessert i å prate - og jeg har møtt andre som har jobbet så hardt med å småprate med sensor at de har kjørt på rødt lys i lyskryss. Så, hilse høflig og vennlig og så foreta en individuell vurdering av sensor tror jeg kan være lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå