Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med min forrige E28 med sperrediff sto jeg aldri fast.

Og jeg var den eneste med trekk på bare 2 som klarte komme meg opp til svigers :)

De var like imponert hver gang ;)

Snø er gøy når den har lagt seg, ikke når den kommer ned, med måking og slit som resultat :(

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er bra snøen har kommet. Trenger mye snø i vinter, slik at skiløypene forbi huset er åpne lenge. Må trene vomma til Skarverennet i slutten av april... ;)

Var deilig å kjøre til jobb i dag, med 4WD og Webasto så er det for det meste bare moro med snø.

Skrevet

Har tatt bilder, men vi har Websense-sperre på serveren så jeg får ikke lastet opp før i kveld.

Brukte i dag 2 timer og 40 minutter på strekningen jeg ellers bruker 10-12 minutter :?

Kjører sommerdekk enda og la hjulene utenom isen og hadde heller ingen problemer. Det var værre med de som på død og liv måtte plante hjulene sine i de isete sporene og ga full gass da det begynte å spinne.

Menne... - Må gutta her inne ha snø for å kunne sladde??? Hi-hi

Skrevet

jepp med toyotaen så MÅ jeg det :) nytter ikke på regn engang...

peer: hehe ja så folk sto overalt :D i grøfta og i lyktestolper og busker og det som var, kjørt rundt hele natta, stup trøtt.. nå ere natta, måtte t.o.m kjøre kompiser på skole og jobb som hadde sommerdekk, haha. Skal se om jeg kan få slengt ut noe film av toyotaen, artig med 4x4 med sperre og sommerdekk bak, helt kanon :)

Skrevet
Stonescream: Eh, hva er det du har på skrivebordet ditt? :)

Ett par med nintendofigurer og litt japanske manga plastikkfigurer.

Står i vinduskarmen, så de er ikke i veien for rotet på selve pulten og bedre å ha litt småslibrige figurer i vinduskarmen fremfor bare støv.

( Det var gaver fra kollegaer som var i Japan på jobb i ett prosjekt jeg var med på)

Skrevet
gleder meg selv til snø her nede nå.. er 0 grader og veldig glatt med sommerhjul.. se om ikke får på vinter sko i løpe av uka

angrer du på at du ikke la om igår nå? :lol:

Skrevet
Det er bra snøen har kommet. Trenger mye snø i vinter, slik at skiløypene forbi huset er åpne lenge. Må trene vomma til Skarverennet i slutten av april... ;)

Var deilig å kjøre til jobb i dag, med 4WD og Webasto så er det for det meste bare moro med snø.

Skarverennet?

Holy moses.. Du får ringe når du skal på pubben.. Skarverennet er den helga det kjøres MEST pirat på på Geilo.. Drar vel inn 2500-4000 kroner på 6 timer der.. Skattefritt ;)

Skrevet
Skarverennet?

Holy moses.. Du får ringe når du skal på pubben.. Skarverennet er den helga det kjøres MEST pirat på på Geilo.. Drar vel inn 2500-4000 kroner på 6 timer der.. Skattefritt ;)

Hehe. Vi har egentlig leid hytte på Ustaoset, men ble for mange, så vi blir nok 11 stk som skal på hytte i Hemsedal i stedet. Vet du noen som har minibuss og klarer å transportere oss fra Hemsedal til løpsstart på lørdagsmorningen, og opp til Hemsedal igjen fra Ustaoset etter løpet? :)

Skrevet

Jeg har allerede vært ute av veien en gang, begge hjula på høyere side planta inn i fortauet, men gikk heldigvis bra, bare ett stk urund felg.

Men det er ikke så farlig, da det er vinterbilen.

Times tid senere møtte jeg onkel blå sidelengs i en sving, prøvde å stikke avgårde, men jeg ble "outsmarted". De sto å venta på boligfeltet.

Jeg hadde ikke med meg vognkort og har 4stk ubrukelige vinterdekk.

"ute å slædder!" var det første han sa.

Jeg sa bare at jeg fikk skrens, uten vilje.

Dermed fikk jeg beskjed om å kjøre videre, og ta det med ro.

Skrevet

Her er resultatet av rafa's første dag med "koseføre":

l7kqipi68caasacwzf93.jpg

s1qheysi7afamqig9ww0.jpg

Dette skjedde natt til i dag. Ikke gøy i det hele tatt... Selv hadde jeg en nesten-ulykke pga glatte veier i går og jeg kjenner jeg bare gruer meg mer og mer til min første vinter med bakhjulstrekk :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...