TJ Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 har forresten et lite inntrykk av at brekket på e39 ikkje e heilt på nett i forhold til mange andre biler, kansje det bare er meg. den er hvertfall dårlig på min nye no. nett justert og ikkje spesielt slitt. samme med den gamle. va ikkje lenge før den måtte justeres etter å ha skifta til nytt Er enig i den der. På de to E39'ene jeg har hatt, så har jeg hatt samme problem. Brekket har ikke vært noe å skryte av! På den jeg har nå tar det også fryktelig dårlig, så jeg må nok se å få orden på det skjønner jeg...
ingard Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hmm, jeg må parkere i en skikkelig bakke, og håndbrekket har blitt dårliger og dårligere. Og nå tar det ikke tak skikkelig, slik at jeg må nesten bryte den ut av P. Men er det skadelig, så må det jo nye handbremser til.. Er det mye stress på en e34? Edit: http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... king+Brake sier at klossene aldri skal byttes. Stemmer det? Bare justering?
nimitz Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Tror helst at dette er noe som går igjen på de fleste biler med aut. Brekket blir alt for lite brukt. På min forrige bil så måtte jeg skifte bremseband. Det var mye belegg igjen men var helt oppsmuldra pga lite bruk. At brekket skal være noe dåligere på disse bilene enn andre har jeg vanskelig for og tru. Og skifte bremseband er litt jobb men fullt mulig for en som er litt nævenyttig. Husk og merk deg åssen de gamle klossene er montert før du demonterer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå